Hop til indhold

Enya - ny hvalp :-)


Gæst Asfaloth
 Share

Recommended Posts

Gæst Asfaloth

Hej alle!

 

Så har vi været ude og se vores grå schæfer hvalp - Enya! De var to uger og seks dage da vi så dem, og nøøøøj hvor var de kære :lun:

 

Vi ved endnu ikke hvilken en det skal være, men vi har da udset os en som vi ikke håber at de to der er foran os i køen 'nupper' :-P Vi glæder os som børn til juleaften, kan slet ikke vente til sidst i august hvor vi får den lille hjem :-P

 

I får lige et par billeder :-)

 

\Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej - og velkommen til :vinken:

 

Sikke en dejlig flok små grå vapser- De ser bare pragtfulde og skønne ud :lun:. De har nogle super flotte og varme farver :5up:

 

Det bliver spændende at følge lille enya - herinde :klap:

 

 

PS:

- jeg er altså nødt til at spørge....... Hvilken kennel kommer hun fra?

 

Sorry - men jeg er altså lidt nysgerrig :oops:, da jeg jo selv er opdrætter indenfor de små grå :mrgreen:

 

:vuf:

Redigeret af Nazak
kludder med nogle bogstaver
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Asfaloth
Hej - og velkommen til :vinken:

 

PS:

- jeg er altså nødt til at spørge....... Hvilken kennel kommer hun fra?

 

Sorry - men jeg er altså lidt nyysgerrig :oops:, da jeg jo selv er opdrætter indenfor de små gra :mrgreen:

 

:vuf:

 

Hejsa, og tak for kommentaren :-)

 

Hvalpene er fra Gen-chi

 

:-)

 

\Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, og tak for kommentaren :-)

 

Hvalpene er fra Gen-chi

 

:-)

 

\Morten

 

 

Jamen dem kender jeg skam godt - De laver nogle dejlige hunde :mrgreen:

 

Det er en god stamtavle og det bliver med garanti nogle hunde der har masser af drift:klap: - Så du/I får sikkert nok at se til med den bette Enya :slem: - Smukt navn iøvrigt :lun:

 

 

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry - men jeg er altså lidt nysgerrig :oops:, da jeg jo selv er opdrætter indenfor de små grå :mrgreen:

 

Hjerneceller???? :hmm:

Kan jeg ikke købe nogen, det virker lidt tomt deroppe nogle gange! :oops:

Nej, undskyld, kom lidt på afveje...

 

Tillykke med hvalpen, Morten, det bliver spændende at følge Enya når hun kommer hjem, og så håber jeg at I får den I har set jer lune på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle!

 

Så har vi været ude og se vores grå schæfer hvalp - Enya! De var to uger og seks dage da vi så dem, og nøøøøj hvor var de kære :lun:

 

Vi ved endnu ikke hvilken en det skal være, men vi har da udset os en som vi ikke håber at de to der er foran os i køen 'nupper' :-P Vi glæder os som børn til juleaften, kan slet ikke vente til sidst i august hvor vi får den lille hjem :-P

 

I får lige et par billeder :-)

 

\Morten

 

Det ser sandelig ud til at være gode hunde... Waaaauw..... Stort tillykke.. Ser frem til at se flere billeder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...