Gæst Asfaloth Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Hej alle! Så har vi været ude og se vores grå schæfer hvalp - Enya! De var to uger og seks dage da vi så dem, og nøøøøj hvor var de kære Vi ved endnu ikke hvilken en det skal være, men vi har da udset os en som vi ikke håber at de to der er foran os i køen 'nupper' Vi glæder os som børn til juleaften, kan slet ikke vente til sidst i august hvor vi får den lille hjem I får lige et par billeder \Morten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaB Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 hvor er de bare fiiiine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 (rettet) Hej - og velkommen til Sikke en dejlig flok små grå vapser- De ser bare pragtfulde og skønne ud . De har nogle super flotte og varme farver :5up: Det bliver spændende at følge lille enya - herinde :klap: PS: - jeg er altså nødt til at spørge....... Hvilken kennel kommer hun fra? Sorry - men jeg er altså lidt nysgerrig , da jeg jo selv er opdrætter indenfor de små grå Redigeret Juli 16, 2010 af Nazak kludder med nogle bogstaver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asfaloth Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Hej - og velkommen til PS: - jeg er altså nødt til at spørge....... Hvilken kennel kommer hun fra? Sorry - men jeg er altså lidt nyysgerrig , da jeg jo selv er opdrætter indenfor de små gra Hejsa, og tak for kommentaren Hvalpene er fra Gen-chi \Morten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Hejsa, og tak for kommentaren Hvalpene er fra Gen-chi \Morten Jamen dem kender jeg skam godt - De laver nogle dejlige hunde Det er en god stamtavle og det bliver med garanti nogle hunde der har masser af drift:klap: - Så du/I får sikkert nok at se til med den bette Enya :slem: - Smukt navn iøvrigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Ihh hvor spændende. Held og lykke med hende. Er helt vild med navnet Husk at opdater os løbende med billeder af det lille vidunder :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asfaloth Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Tak for alle svarene I skal nok få nye billeder ligeså snart vi har nogen \Morten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 De ser bedårende ud Jeg kan godt forstå I ikke kan vente! Ventetiden plejer at være uudholdelig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Sorry - men jeg er altså lidt nysgerrig , da jeg jo selv er opdrætter indenfor de små grå Hjerneceller???? :hmm: Kan jeg ikke købe nogen, det virker lidt tomt deroppe nogle gange! Nej, undskyld, kom lidt på afveje... Tillykke med hvalpen, Morten, det bliver spændende at følge Enya når hun kommer hjem, og så håber jeg at I får den I har set jer lune på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Hjerneceller???? :hmm:Kan jeg ikke købe nogen, det virker lidt tomt deroppe nogle gange! Nej, undskyld, kom lidt på afveje... :klap: he he he........ Desværre er jeg ikke leveringsdygtig i sådanne slags "små grå" - god humor :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Hvor spændende - håber du huske at holde os opdateret med flere billeder. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diva Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Hej alle! Så har vi været ude og se vores grå schæfer hvalp - Enya! De var to uger og seks dage da vi så dem, og nøøøøj hvor var de kære Vi ved endnu ikke hvilken en det skal være, men vi har da udset os en som vi ikke håber at de to der er foran os i køen 'nupper' Vi glæder os som børn til juleaften, kan slet ikke vente til sidst i august hvor vi får den lille hjem I får lige et par billeder \Morten Det ser sandelig ud til at være gode hunde... Waaaauw..... Stort tillykke.. Ser frem til at se flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts