Gæst Balto og Alfi Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Når mine hunde drikker, så har de det med at dreje hovedet væk, inden de synker det sidste, så det løber ud af munden og ned på gulvet :stupid: Nu har vi jo altså trægulv i køkkenet og selv om jeg tørre gulvet tit og ofte, ja så er det begyndt at stige og tage skade i de områder skålende står. Er der nogen af jer der har samme problem, findes der en løsning, noget specielt man kan købe og ligge under??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 Kender helt klart det problem... Daisy gør det ofte, nogen gange når hun helt ind i stuen og over til sofaen og spilder resten på os, så blir vi så glade:lol: Mit gulv er også blevet lidt fejlfarvet der hvor skålen står, men ikke direkte skadet... Jeg ved man kan få sådan nogle plader til at ligge under skålene, men ved ikke hvad de hedder, de kan fås i dyreforretningerne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Hej, Du kan også lægge sådan et stykke stort plastik under, som man bruger på kontoret til at kontorstolen kan køre på, de fåes vist i forskellige str. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Snemåtter, dem til bilen der er en kant på, der kan jo både stå vand og madskål på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Balto og Alfi Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Det er bare helt kanon, tusind tak for råd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Jeg bruger sådan nogen plastic-dækkeservietter som man bruger til at lægge under tallerknerne på spisebordet :5up: Jeg har endda købt to ens med golden-hvalpe på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Her hos os bruger vi bademåtter - dem man bruger til badeværelset. Min ene beagle har det med at drikke helt ude i kanten og så løber det over. Jeg folder dem sammen og de suger meget væde - kan lige smides i vaskemaskinen. Jeg køber dem på tilbud så vi altid har nogle stykker at skifte i mellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Kender det fuldt ud :blink: Det flyder tit med vand udover gulvet :stupid: Har egentlig aldrig overvejet at købe et underlag som kan "holde på vandet" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Vi bruger bare et håndklæde og det fungerer fint til bernervandfaldet herhjemme Det bliver skiftet efter behov og gulvet er helt skadefrit, man kan overhovedet ikke se, at der står en vandskål Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts