Hop til indhold

Kender i det??

Gæst Balto og Alfi
 Share

Recommended Posts

Gæst Balto og Alfi

Når mine hunde drikker, så har de det med at dreje hovedet væk, inden de synker det sidste, så det løber ud af munden og ned på gulvet :stupid:

Nu har vi jo altså trægulv i køkkenet og selv om jeg tørre gulvet tit og ofte, ja så er det begyndt at stige og tage skade i de områder skålende står.

Er der nogen af jer der har samme problem, findes der en løsning, noget specielt man kan købe og ligge under???

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender helt klart det problem...:vedikke:

Daisy gør det ofte, nogen gange når hun helt ind i stuen og over til sofaen og spilder resten på os, så blir vi så glade:lol:

Mit gulv er også blevet lidt fejlfarvet der hvor skålen står, men ikke direkte skadet...

Jeg ved man kan få sådan nogle plader til at ligge under skålene, men ved ikke hvad de hedder, de kan fås i dyreforretningerne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Her hos os bruger vi bademåtter - dem man bruger til badeværelset. Min ene beagle har det med at drikke helt ude i kanten og så løber det over. Jeg folder dem sammen og de suger meget væde - kan lige smides i vaskemaskinen. Jeg køber dem på tilbud så vi altid har nogle stykker at skifte i mellem.

Link til indlæg
Del på andre sites