Gæst TineL Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Pyha hun er på dag 57 nu og synes bestemt ikke det er sjovt at slæbe rundt på den kæmpe mave- især ikke i denne varme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 He he, lille tyksak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 Hold da op! Hvor mange gemmer hun derinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 WAUV!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 Det bliver sikker nogle dejlige unger:lun: Update når de kommer ud please:engel::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 Vi ved ikke hvor mange der er. Vi fik taget røngten, men billederne blev ikke ret gode og vi turde ikke at blive ved med at udsætte hende og hvalpene for røngtenstråler. 4 så vi med sikkerhed.... men enten er det 4 gigantiske, eller også er der flere. Hun er blevet tynd og afpillet over ryggen og spiser ikke ret meget, så det er ikke fordi hun er overfodret. Og ja der kommer forhåbentligt både billeder og solstrålehistorier når hvalpene er kommet til verden :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Pyha! Dudli fødte d. 22/7 tidlig morgen en yndig tævehvalp; desværre med ganespalte, så hun måtte aflives. Næste hvalp (også en tæve) var gigantisk og sad desværre fast i Dudli og da dyrlægen endelig fik den (også en tæve) ud, så var den død- og kunne ikke genoplives. Dudli var til sidst meget svækket, så de 2 resterende hvalpe blev født ved kejsersnit. Heldigvis har Dudli og de 2 hvalpe (1 han og en tæve) det godt, og vi håber at de små klarer sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Pyha! Dudli fødte d. 22/7 tidlig morgen en yndig tævehvalp; desværre med ganespalte, så hun måtte aflives. Næste hvalp (også en tæve) var gigantisk og sad desværre fast i Dudli og da dyrlægen endelig fik den (også en tæve) ud, så var den død- og kunne ikke genoplives. Dudli var til sidst meget svækket, så de 2 resterende hvalpe blev født ved kejsersnit. Heldigvis har Dudli og de 2 hvalpe (1 han og en tæve) det godt, og vi håber at de små klarer sig Uha - sikke en oplevelse. Godt I havde doktor dyr i nærheden... :ae: Mange gange tillykke med de to små nye væsner... Krydser alt hvad der kan krydses for at de bliver nogle livlige små krabater lige om snart.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Tillykke med de to små! Og dejligt at Dudli har det godt oven på den noget hårde fødsel, Trist, at det desværre ikke gik så godt med de øvrige to. Jeg krydser fingre for at de to overlevende til gengæld vokser sig store og stærke. Husk flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Hvor ser de dejlige ud tillykke med de to små. Sikke dog en oplevelse det er godt dyrlægen fik redet de to af hvalpene og dejligt at Dudli har det godt oven på den hårde fødsel Jeg krydser fingre for at de to klarer den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Årh hele 2 små dejlige mopsebasser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Går det stadig godt med de 2 små vidundere? De er bare så dejlige, så jeg kan blive hel fristet Har ønsket mig en Mops i så lang tid, det er en rigtig dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Ja de trives heldigvis stadig og tager fint på :hjerte: Mopsen er også en afsindigt skøn hunderace; glad, aktiv og utrolig nem at have med at gøre. (og ja mine er reserverede, så det er ikke derfor salgstalen kommer ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Ja de trives heldigvis stadig og tager fint på :hjerte: Mopsen er også en afsindigt skøn hunderace; glad, aktiv og utrolig nem at have med at gøre. (og ja mine er reserverede, så det er ikke derfor salgstalen kommer ) Det lyder fint, har du så fundet nogle gode hjem? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Det håber jeg Tæven bliver her! Hannen flytter til en svensk udstiller/opdrætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 så blev de sørme en uge Heldigvis stortrives de, så det er skønt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Det håber jeg Tæven bliver her! Hannen flytter til en svensk udstiller/opdrætter. Jeg kan godt forstå du selv beholder tæven og hannen går videre i opdræt, det synes jeg er fint og så oven i købet i Sverige :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Puha en hård fødsel for hende og hvor tragisk med de to første bebser Men hvor er de 2 overlevende dog nuttede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Ja det var en skrækkelig fødsel- og det blev også tævens sidste. Hun er nu gået på pension efter de 2 kuld (med i alt 4 hvalpe) og 4 år gammel . Jeg laver kun kuld jeg selv vil have fra, så det giver sig selv at tæven bliver her. At hannen skal til Sverige er også velovervejet (for ellers var han taget til USA), så er der ikke så langt hvis jeg selv skal bruge ham i min avl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts