Hop til indhold

Hundeleksikon af Eva-Maria Krämer


Gæst Frigga
 Share

Recommended Posts

Gæst Frigga

Mit højt elskede hundeleksikon er blevet ødelagt af en vis herre, som ikke var tilfreds med at jeg var i et andet rum :megaked::megaked: Jeg har haft leksikonet i 16 år og jeg bladrer i det et par gange om måneden. Jeg kan slet ikke undvære det.

 

De steder, hvor jeg har kigget, er det udsolgt fra forlaget. Er der nogen, der kender til et snusket lille sted, hvor de stadig har en udgave liggende bag en masse støvede kasser?? Det må også gerne være brugt - jeg skal bare have mit elskede hundeleksikon tilbage :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Stakkels dig, men så kan du da også lære ikke at lade ham være alene så han keder sig :mrgreen:

 

Har du prøvet fx bogbasen.dk , det er private der sælger brugte bøger og man kan også efterlyse derinde...

Den var der ikke :cry: Men jeg vil lave en efterlysning så :5up:

 

Jeg har skrevet til dem nu. Der var ikke mulighed for at købe den online, så det betyder nok også, at den er udgået dér. Men jeg forsøger :-D

 

 

Jeg tror, at jeg må være den eneste person, der har været så bejstret for leksikonet, og det derfor ikke længere udgives :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Billederne er bedre. Beskrivelsen af hundene var bedre og mere uddybende. Den var lige præcis lavet til mig, den bog. Det er svært at forklare :mrgreen:

 

Men nu gør jeg lige nogle forsøg og ellers så må jeg jo prøve et andet leksikon :cry: Men er de også i sådan en god lille størrelse, så man kan slæbe bogen med sig overalt? Altså, jeg lyder nok mærkelig, men jeg har den tit med mig for den er så hyggelig lige at slå op i :vedikke:

 

De andre er vel også hardback? Det fungerer ikke lige for mig. Ej, jeg er besværlig vist, men jeg kan huske en dag, vi var på biblioteket og jeg kiggede de forskellige leksika igennem og jeg nåede bare frem til, at jeg hellere ville hjem til min dejlige bog, for den var meget bedre.

 

En vis hund er billigt til salg lige nu, hvis nogen er interesseret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...