Hop til indhold

hey alle sammen


Gæst loca-typher
 Share

Recommended Posts

Gæst loca-typher

ja så prøver jeg herinde :)

 

jeg hedder katharina, og bor i horsens. jeg arbejder om natten, og har hele dagen til hundene - lækkert. :)

 

jeg har to hunde, en rottweiler ved navn loca(typher) og en amerikansk bulldog af bully typen som hedder ben.

 

du kan læse lidt mere omkring dem ved albumene.

 

jeg har en del projekter i gang pt. bla:

 

jeg har lige meldt mig til hjemmeværnet, og skal ha kursus/"uddannelse" til hundefører derinde, og regner med jeg skal ha loca ind som "tjeneste" hund, hvis hendes ben tillader det(hun har haft sprunget korsbåndet.

 

jeg starter op på WP nu her til sommer, og har haft snakket med dansk WP om at starte en afd. op i horsens, - men for at starte og lære andre hvad spillet går ud på, skal man jo selv kunne :)

 

min fremtid er planlagt, og jeg skal uddannes adfærdsbehandler, jeg skal ha nogle få underuddannelser som pt hedder hunde massør, og akupunktør.

 

og det er noget jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med.

 

begge mine hunde har været igennem nogle hårde tider, bla locas korsbåndskade, og så har ben haft entropion, en arvelig lidelse, så jeg kan desværre ikke bruge ham i avl.

min lidenskab er virkelig faldet på den amerikanske bulldog, af johnson(bully) typen, og jeg er begyndt at gå rigtig meget op i avlen og racen som en helhed.

 

det var lidt om mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...