Besvaret Maj 18, 200818 år comment_27237 ja så prøver jeg herinde jeg hedder katharina, og bor i horsens. jeg arbejder om natten, og har hele dagen til hundene - lækkert. jeg har to hunde, en rottweiler ved navn loca(typher) og en amerikansk bulldog af bully typen som hedder ben. du kan læse lidt mere omkring dem ved albumene. jeg har en del projekter i gang pt. bla: jeg har lige meldt mig til hjemmeværnet, og skal ha kursus/"uddannelse" til hundefører derinde, og regner med jeg skal ha loca ind som "tjeneste" hund, hvis hendes ben tillader det(hun har haft sprunget korsbåndet. jeg starter op på WP nu her til sommer, og har haft snakket med dansk WP om at starte en afd. op i horsens, - men for at starte og lære andre hvad spillet går ud på, skal man jo selv kunne min fremtid er planlagt, og jeg skal uddannes adfærdsbehandler, jeg skal ha nogle få underuddannelser som pt hedder hunde massør, og akupunktør. og det er noget jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med. begge mine hunde har været igennem nogle hårde tider, bla locas korsbåndskade, og så har ben haft entropion, en arvelig lidelse, så jeg kan desværre ikke bruge ham i avl. min lidenskab er virkelig faldet på den amerikanske bulldog, af johnson(bully) typen, og jeg er begyndt at gå rigtig meget op i avlen og racen som en helhed. det var lidt om mig Rapporter
Besvaret Maj 18, 200818 år comment_27240 Mange gange velkommen To dejlige bamser du har - du er også jubii'er, ikke? Rapporter
Besvaret Maj 18, 200818 år comment_27246 Hej og velkommen Håber at du bliver glad for at være her Rapporter
Besvaret Maj 19, 200818 år comment_27276 Hey Loca:vinke: Velkommen til, så kunne du aligevel ikke holde dig væk længere;-)!! Rapporter
Besvaret Maj 19, 200818 år comment_27480 Hej Katharina og velkommen til Længe siden. Dejligt du fandt herind! :blink: Rapporter
Besvaret Maj 20, 200818 år comment_27660 Hej og velkommen! Har du planlagt hvor du skal tage din uddannelse? Vi har denne tråd, hvor du er velkommen til at skrive hvis du har lyst http://www.hunde-forum.dk/traening/1392-uddannelse-til-hundetraener.html Rapporter
Besvaret Maj 23, 200818 år comment_29135 hej alle sammen mange tak ja jeg ved hvor jeg vil uddannes, ved PAFF Rapporter
Besvaret Maj 23, 200818 år comment_29146 Hej K Monrath her Her er rigtigt hyggeligt her på Hunde-forum Rapporter