Hop til indhold

Endnu en tur til Munkebjerg Skov


ridiger
 Share

Recommended Posts

Enzo er blevet et par mdr ældre - han er stadig sød, men godt nok også lidt mere fræk. Så håber stadig at Dumle vil elske Enzo. Mon ikke hvis det foregår ligesom sidst. Vi glæder os i hvert fald til at se jer!

Det håber vi. Så længe han får lov at se lidt an først så plejer det at gå :-D Vi glæder os også til at se jer igen :blink:

 

erm.... forresten... de der hjemmebagte småkager er jeg ikke startet på :stupid:, så det bliver til noget hjemmebragt kage i stedet eller lign....

Hehe :lol: Det er helt ok med os (men nu bidrager vi heller ikke rigtig med noget :oops:).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst MarieMV

Hej allesammen!

 

Tak for en rigtig god tur/oplevelse idag! Frida er faldet om her hjemme så jeg fik lige tid til at smide de billeder jeg tog idag på nettet :-D

 

Jeg har kun lige grov sorteret dem så der er lige knap 150 billeder at kigge på :lol: Så kan i jo selv vælge og vrage...

 

Her er linket til albummet:

Picasa Web Albums - marie vinter - Munkebjerg tu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allesammen!

 

Tak for en rigtig god tur/oplevelse idag! Frida er faldet om her hjemme så jeg fik lige tid til at smide de billeder jeg tog idag på nettet :-D

 

Jeg har kun lige grov sorteret dem så der er lige knap 150 billeder at kigge på :lol: Så kan i jo selv vælge og vrage...

 

Her er linket til albummet:

Picasa Web Albums - marie vinter - Munkebjerg tu...

 

Herlige billeder - især den lille serie af mig på vej efter Livas l... :mrgreen:

 

Jeg lagde slet ikke mærke til, at du tog så mange billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlige billeder - især den lille serie af mig på vej efter Livas l... :mrgreen:

 

Jeg lagde slet ikke mærke til, at du tog så mange billeder.

 

Så har du da dokumentation for at du samler op :lol:

 

Selv tak for en dejlig tur. Jeg skal lige få kigget på billederne. Dem fra skoven er vist ikke rigtigt blevet til noget. Men nu har I da også en del at kigge på fra Maries album. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV
Herlige billeder - især den lille serie af mig på vej efter Livas l... :mrgreen:

 

Der kan man se, jeg kiggede jo mest efter lille Frida, men det er altså det du laver :hmm::mrgreen:Hehe...

 

Altså hvis der er nogle billeder jeg skal slette så sender i bare lige en besked, jeg har jo bare skudt løs :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker for en hyggelig tur.

Selvom jeg havde tabt mit kort i bussen, så starten blev noget kaotisk. Det beklager jeg mange gange :oops: :oops: :oops:

 

Det glæde mig at hilse på alle folkene og hundene,og håber at I nød tureren. Det gjorde Bubber og jeg i hvert fald :blink:

Nu er herreren gået kold og ligger i sofaen og snorker.....

 

MarieMV: sikke nogle gode billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Hej alle sammen

 

Vil også lige sige tak for en rigtig hyggelig skovtur.

Jeg ærgrer mig dog lidt over at Charlie sådan gik i forsvars position, hvilket jeg beklager.

Det betyder bare at Charlie bliver lidt for stresset med så mange hunde og han selv er i snor. Man lærer jo hen af vejen..

Jeg synes dog det var rigtig hyggeligt og nød de smukke omgivelser. Både Charlie og jeg er dog trætte! :blink:

Jeg har dog fået læst en hel bog om klikkertræning. Forhåbentlig vil det hjælpe lidt på Charlie's adfærd næste gang:genert:

 

Tak for bollerne, kagen osv. det ved jeg ikke om jeg fik sagt derude!

Og tak for billederne. De er sjove at se:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok så kommer der lidt billeder herfra. Desværre er alle skovbillederne totalt rystede, (æv æv æv)

Skovbilleder.jpg

så der er ikke så mange billeder af Dumle (som snart får status af ynglings-legeonkel - Enzo er helt vild med ham :lun:) og slet ingen af stakkels Charlie, som ikke sad ved kagebordet og som gik foran bagtroppen, hvor Enzo og jeg gik meget af tiden, beklager de herrer! Tror jeg fik et af Charlie på mobilen, men så skal jeg lige have fundet overføringskablet et eller andet sted først.

 

Men her er de andre billeder:

 

Dumle, Sheila og Mysla

DumleMyslaogSheila.jpg

 

SheilaMyslaogDumle.jpg

 

Mysla og Frida

FridaogMysla.jpg

 

Holger og Frida

HolgerogFrida.jpg

 

Holger, Liva og Statuen Enzo

HolgerLivaogstatuenEnzo.jpg

 

Holger og Liva

LivaogHolger1.jpg

 

LivaogHolger.jpg

 

Enzos dejlige tanter Mysla og Sheila

SheilaogMysla1.jpg

 

SheilaogMysla.jpg

 

MyslaogSheila1.jpg

 

MyslaogSheila.jpg

 

 

 

 

Bubber:

Bubber2.jpg

 

Bubber3.jpg

 

Bubber4.jpg

 

Legeonkel Dumle:

Dumle.jpg

 

Dumle sammen med Sheila

DumleogSheila.jpg

 

Lille kære Frida

Frida5.jpg

 

Frida3.jpg

 

Frida2.jpg

 

....og så kunne øjnene ikke holdes åbne længere

Frida4.jpg

 

... og se lige de her ører til den bette hvalp :lun: hihi

Fridarer.jpg

 

Enzos sweetheart Liva - hun er da også for lækker :blink:

Liva3.jpg

 

Liva2.jpg

 

Liva4.jpg

 

Så skal der da også mudder-bades :lol:

munkebjergskovlivaimudders.jpg

 

Endnu en af Enzos dejlige damer - Tante Mysla

Mysla.jpg

 

Mysla1.jpg

 

Mysla3.jpg

 

Lidt træt....

Myslasover1.jpg

 

....og så holdt den ikke længere..

Myslasover2.jpg

 

 

 

Et billede lyver som bekendt aldrig..... Så her er kedelige Enzo :blink: Man bemærkede næsten ikke hans tilstedeværelse... eller noget....:oops:

Enzo2.jpg

 

enzotrteftergturoghygge.jpg

 

Enzotrt.jpg

 

 

....leg og tandkys med dejlige Liva

EnzoogLivaleger1.jpg

 

Tandkys.jpg

 

 

Og hvor tit er det lige at et selskab kan prale med at have både en Pretty Girl og en Bodyguard?? :slem::blink:

Prettygirl.jpg

 

Bodyguard.jpg

 

Tak for en dejlig gåtur alle sammen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker også for en god tur og hvad dertil fulgte bagefter :mrgreen:

 

Fine billeder. Hvor er det ærgerligt jeg ser gladere ud uden hund end med :lol: men jeg havde altså lige en del at koncentrere mig om med syntes jeg :lol:

 

Dumle var lige en tand for stresset, men det var da ikke så han blev betydelig gal eller noget, meeen en anden gang tror jeg nu lige vi skal være der en halv times tid tidligere og bare sidde.

 

Jeg tror da vist ham Enzo-drengen har fået kureret både min og Dumles schæferskræk. Han er altså bare dejlig :lun:

 

På vej hjem var jeg godt nok liiidt nervøs for om hende Nova-pigen nu havde klaret at være alene så længe, men så sagde Bjørn "slap af. Så længe er det heller ikke og du var jo oppe med hende kl. tidlig imorges og gå, træne og gå spor med hende så hun var godt træt til det. Desuden fik hun mad og 3 tyggeting inden vi kørte".

Da vi kom hjem gad tøsen ikke engang rejse sig fra kurven for at sige hej, hun lå bare demonstrativt og logrede med halen og ventede på vi kom hen og da vi kom og kløede hende på maven lagde hun sig til at halvsove igen :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig gode billeder :-D

 

Må jeg stjæle dem af Frida..? :blink:

 

Ja stjæl du bare. Sender dig en pb med flere billeder. Sad jo lige overfor jer og havde frit udsyn og god kamera-vinkel. Så hun er vist den mest fotograferede i dag :blink: - og så er hun jo altså også noget så kær :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV
Ja stjæl du bare. Sender dig en pb med flere billeder. Sad jo lige overfor jer og havde frit udsyn og god kamera-vinkel. Så hun er vist den mest fotograferede i dag :blink: - og så er hun jo altså også noget så kær :lun:

 

Jubii det lyder rigtig godt:banan: Det er da et super kamera du har! Hva er det for et om man må spørge? det lignede sådan et mini spejlrefleks :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror da vist ham Enzo-drengen har fået kureret både min og Dumles schæferskræk. Han er altså bare dejlig :lun:

 

Awww og vi kan sende komplimentet retur. Dumle er sgu en lille charmetrold :lun::lun: Og Enzo ELSKER ham :hjerte:

 

 

Da vi kom hjem gad tøsen ikke engang rejse sig fra kurven for at sige hej, hun lå bare demonstrativt og logrede med halen og ventede på vi kom hen og da vi kom og kløede hende på maven lagde hun sig til at halvsove igen :roll::lol:

 

Dejligt sådan at komme hjem til en veltilpas Nova :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubii det lyder rigtig godt:banan: Det er da et super kamera du har! Hva er det for et om man må spørge? det lignede sådan et mini spejlrefleks :hmm:

 

Det er et gammelt HP photosmart 945 (meget gammelt efterhånden. 5-10 år vil jeg tro). Det tager nogle forholdsvis fornuftige billeder af mennesker/hunde og ting i ro, når solen skinner og andre optimale betingelser er til stede.

Men skovbilleder, og action-billeder, hvor der ikke er totalt skyfrit fungerer ikke super godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak for endnu en dejlig tur fra alle os:banan: Må sige jeg er lidt stolt af min sille pige, så mange fremmede hunde og ikke én stram muskel så jeg eller nogle bekymrede blikke:klap: Og mysla var slet ikke så politi agtig som hun kan være;-)

 

Og dejligt sted at gå, igen.

 

Fine billeder, både Sammy og Marie:5up:

 

Og lille Frida klarede det da bare så godt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak for endnu en dejlig tur fra alle os:banan: Må sige jeg er lidt stolt af min sille pige, så mange fremmede hunde og ikke én stram muskel så jeg eller nogle bekymrede blikke:klap: Og mysla var slet ikke så politi agtig som hun kan være;-)

 

Og dejligt sted at gå, igen.

 

Fine billeder, både Sammy og Marie:5up:

 

Og lille Frida klarede det da bare så godt:blink:

 

Ja hun var god var hun :5up: og så kunne hun endda lige hjælpe Dumle med at huske at slappe lidt af og snuse og finde alle de gode snusesteder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...