Hop til indhold

Endnu en tur til Munkebjerg Skov


ridiger
 Share

Recommended Posts

Så gentager vi turen til Munkebjerg Skov........ (Vejle)

 

Mødestedet vil stadigvæk være ved Munkebjerg Hotel kl 12.00

 

Datoen vil være den 1. aug.

 

Forløbet er vi:

 

  • Sammy
  • Louise_J = meldt afbud :cry:
  • Cs-dumle
  • Luckyluna
  • Dorte
  • Bettemus83
  • bettemus83 veninde
  • MarieMV
  • Ridiger

HUNDEN SKAL VÆRE I SNOR

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bettemus83

Hejsa

 

Lyder som en god tur. Hvor lang er turen?

Skal lige overveje det godt nok, for Charlie kan godt trække meget når han ser andre hunde og så er en tur på et par kilometer jo hårdt for armene:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Kunne måske godt lokkes med... Men Kaia, andre hunde, skov og snor....

Puha, får ikke tid til at snakke ret meget, for hun er et uopdragent bæst når man blander de ting :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
og det har du fået en opfattelse af at Dumle ikke er? :blink:

 

Til gengæld bliver han bedre og bedre for hver gang ;-)

 

Hehe - Når du ser Kaia, så er jeg sikker på at du synes Dumle er vældig velopdragen :blink:

 

Meeeen.. Hun lære det jo selvfølgelig aldrig hvis vi ikke træner det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV
Den var ca 3-4 km den vi gik sidst. Tog et par timer, da der snakkes rigeligt:mrgreen:

 

Hej Luckyluna, jeg sidder og overvejer om Frida ville kunne klare den tur til den tid :hmm: Nu har du jo mødt Frida og kender turen så ville hører din umidbare tanke?

 

Hvis vi tager med så kunne det jo være at vi kunne følges? Så kan jeg samle dig op og så kunne vi kører sammen? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Luckyluna, jeg sidder og overvejer om Frida ville kunne klare den tur til den tid :hmm: Nu har du jo mødt Frida og kender turen så ville hører din umidbare tanke?

 

Hvis vi tager med så kunne det jo være at vi kunne følges? Så kan jeg samle dig op og så kunne vi kører sammen? :-D

 

Rigtig pænt af dig:5up: Har dog lift med enzo denne gang:klap:

 

Jeg tror længden bliver lidt rigeligt, men ved ikke hvordan du har det med at bære hende noget af vejen?

 

Søde hunde, fornuftige ejere som jeg er sikker på nok skal passe på Frida ikke bliver jokket ned, selvom en del er glade unghunde;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV
Rigtig pænt af dig:5up: Har dog lift med enzo denne gang:klap:

 

Jeg tror længden bliver lidt rigeligt, men ved ikke hvordan du har det med at bære hende noget af vejen?

 

Søde hunde, fornuftige ejere som jeg er sikker på nok skal passe på Frida ikke bliver jokket ned, selvom en del er glade unghunde;-)

 

Bare i orden! Jamen det er ikke et problem for mig at måtte bære hende et stykke, det er bare om hun giver at blive båret :mrgreen:

 

Men vi må lige se tiden lidt an og se hvor mange der melder sig på, det er jo en lidt lang tur der ned =)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg troede egentlig ikke der var så mange som heller ikke drak kaffe:mrgreen: Men altså minus her også.

 

Må forsøge at tage et eller andet suplement med til den kage..

 

Jeg har "næsten" lige været i Tyskland og har stadig store mængder (Harboe) dåsecola, som jeg kan tage med i køletasken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg drikker kaffe. Bjørn gør ikke... men jeg drikker altså ikke grus :mrgreen:

 

Jamen kun for din skyld tager jeg så nogle kopper med i stedet for :fornaermet:

 

Dejligt, så tager jeg noget guf med til hundene fra "min" butik:vuf:

 

Øhh.. Hvilken "butik" snakker vi om :confused: Jeg er vidst gået glip af et eller andet :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er heller ikke på kaffe-vognen.

 

Jeg skal forsøge at bage nogle småkager en af de nærmeste dage (det bliver sikkert lørdag nat.... hvis det ikke går i total udu, så tager jeg dem med :blink:)

 

:shock: Det var da noget af et tidspunkt at bage på..... men glæder mig da til at smage dem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Hej hej!

 

Må hellere llige få meldt mig til gåturen på søndag:blink:

Minus kaffe til mig, men kan tage en kande te med hvis I selv tager krus med?

 

Jeg har en veninde/kollega som gerne vil med på turen. Hun har en skøn cocker på lidt over 1 år, som hun har rimelig styr på! Vil det være ok eller er det kun for hunde-forum indviede?:blink:

Jeg har sagt til hende at det kun er med snor på, og det helt ok med hende.

 

Er det på parkeringspladsen vi mødes egentlig?

 

Mvh

Mette/Bettemus83

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej hej!

 

Må hellere llige få meldt mig til gåturen på søndag:blink:

Minus kaffe til mig, men kan tage en kande te med hvis I selv tager krus med?

 

Jeg har en veninde/kollega som gerne vil med på turen. Hun har en skøn cocker på lidt over 1 år, som hun har rimelig styr på! Vil det være ok eller er det kun for hunde-forum indviede?:blink:

Jeg har sagt til hende at det kun er med snor på, og det helt ok med hende.

 

Er det på parkeringspladsen vi mødes egentlig?

 

Mvh

Mette/Bettemus83

 

Det er fint for mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se der er lidt andre med en sidste gang, så vil bare lige informerer om at Dumle ikke må få godbidder af andre og at det godt kan være vi holder os lidt i baggrunden i starten. Det er altså ikke fordi vi ikke gider jer, men fordi Dumle lige skal have lov at se det hele lidt an og hilse på en hund ad gangen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej hej!

 

Må hellere llige få meldt mig til gåturen på søndag:blink:

Minus kaffe til mig, men kan tage en kande te med hvis I selv tager krus med?

 

Jeg har en veninde/kollega som gerne vil med på turen. Hun har en skøn cocker på lidt over 1 år, som hun har rimelig styr på! Vil det være ok eller er det kun for hunde-forum indviede?:blink:

Jeg har sagt til hende at det kun er med snor på, og det helt ok med hende.

 

Er det på parkeringspladsen vi mødes egentlig?

 

Mvh

Mette/Bettemus83

 

 

Mødestedet vil være ved Munkebjerg Hotels pakeringsplads kl.12.00. Og I skal da være velkommen :5up:

 

Dog vil jeg ligesom Cs-dumle holde Bubber i baggrunden, da han også skal have tid til at se folk og hunde an.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...