Gæst LotteP Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hejsa, Jeg er en kvinde på 31 år fra Aabenraa. Jeg har tidligere haft en labrador/border collie blanding, han blev 10 år gammel. Efter han døde købte vi en Shar pei fra sverige, hun er nu næsten 2 år gammel. Jeg arbejder som social og sundhedshjælper, vi bor i eget hus på landet med lidt forskellige dyr LotteP Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Hej, og velkommen til. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Velkommen til (fra en som også næsten bor i Aabenraa) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Hej og velkommen. Pas på, jeg har ikke været her så længe, men alligevel har jeg opdaget at forummet er DYBT vanedannende.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 forummet er DYBT vanedannende.:hjerte: Fuldstændig enig så ja pas hellere på! Velkommen til dig og din shar pei - Glæder mig til billeder af hende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Hej og velkommen her til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts