Gæst sophiestarchanel Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hej alle sammen. Min hund Lucca skakl måske snart være mor. Og i den anledning, skal jeg selvfølgelig have bygget en hvalpekasse. MEN - jeg ANER ikke hvilke mål, modeller, eller "kriterier" jeg skal gå efter når jeg skal bygge den? Nogle der kan hjælpe mig? (: Hun er en golden retriever, så kassen skal være stor (: Vuf fra Katrine og Lucca. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Kravene er at tæven skal kunne ligge udstrakt i den. Derudover skal kanterne være så høje, at hvalpene ikke (også når de er 8-9 uger gamle) kan hoppe udover kanten. En låge der laves til rampe er også god. Og så skal der være noget kant rundt i kanten, sådan at tæven ikke risikerer at ligge hvalpene ihjel. Prøv at lav en google søgning og se hvad du får af billedresultater og gå efter at lave noget der ligner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sophiestarchanel Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 tak skal du have! (: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Du kan prøve at gå¨ind her, så får du da en ide om hvordan sådan en kan se ud Hvalpe Cam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 Her lige et link. Velkommen hertil ... - www.luksushvalpekassen.dk Husk , hvis du selv laver den , at den skal overfladebehandeles i Ok tid til afdunstning, så den kan rengøres, for en fødsel kan svine. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2010 En af mine bekendte lavede sin med en palle og 3 pallerammer....og så noget som tæven kunne ligge på.... han skar så et stykke af de to øverste pallerammer af, så tæven stadig kunne gå ud og ind, men hvalpene blev.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts