Hop til indhold

Motor i parken

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Lidt fra der hvor vi leger med hunde dagligt.

Klassisk, Motor, klassisk:

_MG_4786.jpg

Motor og Lady

IMG_4798.jpg

Får Anders lige et gok i nødderne her?!

IMG_4801.jpg

Motor ligner en der lige kom i tanke om noget :mrgreen:

IMG_4802.jpg

King Kong og prinsessen

IMG_4810.jpg

Boksekamp :klap:

IMG_4812.jpg

Uskarpt, men vildt sjovt at de begge er ved at vælte pudlen

IMG_4811.jpg

Leger agillity

IMG_4815.jpg

Og så lige ryste oplevelsen af sig

IMG_4814.jpg

Mmh, hun smagte dejligt af jord

IMG_4823.jpg

Har glemt hvad ham her hedder, men han er dælme sød

_MG_4890.jpg

Og venlig stemt

_MG_4848.jpg

Hva' kaldte du mig??

_MG_4876.jpg

TA' DET TILBAGE

_MG_4879.jpg

Freja vasker lige hans ører så han bedre kan høre de grimme ting Motor kalder ham :mrgreen:

IMG_4865.jpg

Ok så løber vi bare lige lidt

IMG_4861.jpg

IMG_4837.jpg

IMG_4829.jpg

Nejnejnej breeeeems for dælen!!

IMG_4830.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Ihhhh hvor nogle dejlige billeder:lun:... og hvor er Motor blevet vanvittig dejlig..

Du har vel tænkt dig at tilmelde jubelæums udstillingen på sjælland i oktober ikke.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhh hvor nogle dejlige billeder:lun:... og hvor er Motor blevet vanvittig dejlig..

Du har vel tænkt dig at tilmelde jubelæums udstillingen på sjælland i oktober ikke.:blink:

Hahaha, good one:mrgreen:

Det er som om der er nogen der kryber udenom... jeg har ellers tilbudt kørelejlighed når de skal på udstilling:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hahaha, good one:mrgreen:

Det er som om der er nogen der kryber udenom... jeg har ellers tilbudt kørelejlighed når de skal på udstilling:blink:

hihi... jeg tror også at der krybes udenom:blink::lol:... men synes VIRKELIG at de skulle prøve at tilmelde ham!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det kan være du skal arbejde lidt på at få dem til også at synes, at det er en god ide:blink:

Hihi.. det er jeg slet ikke itvivl om:lol:...

Men oki, hvis de gerne vil tilmelde for virkelig at få noget ud af det, kan det godt ske at de skal vente.. eller faktisk tilmelde til Ballerup i september.. det er ren og skær af hensyn til dommeren.;-)

Den amerikanske dommer på spec udstillingen er løbsdommer:evil:... og kan godt lide langbenede starutter imens dommeren til ballerup er sydfra og godt kan lide pels:5up:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det ser vel nok skønt ud - er helt misundelig :-D

Jeg vil også have et friløbsområde, hvor Nana og Bamse kan få venner :lun:

Er Jægerspris langt væk? For du kan da komme med, det er hver formiddag ved 10-tiden og hver eftermiddag er der nogle fra 16-18, vi plejer at komme kl. 17 :engel:

Hahaha nogle dejlige billeder:-D

Jeg synes godt nok han virker meget stor, ham Motor.. Det må komme an på et snarligt besøg:lol:

Han har været i bad i dag :shock: Med våd pels er han ikke meget bredere end min hånd på langs.... vildt nok. Men ja, endelig, vil rigtig gerne sige hej til chokoladepigen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Men oki, hvis de gerne vil tilmelde for virkelig at få noget ud af det, kan det godt ske at de skal vente.. eller faktisk tilmelde til Ballerup i september.. det er ren og skær af hensyn til dommeren.;-)

Ok, Ballerup, september, jeg gør det! Så må det bare gå som det går :mrgreen:

Melder man sig til nu? Eller er det i august?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:shock::shock:

Vi glæder os:mrgreen:

Ja og jeg skal bare huske at tilmelde mig for ellers kunne en jo godt komme til at glemme det lidt..

Nu skal jeg bare lige finde ud af hvem der skal løbe rundt med hunden, dig, Anders, Anders eller mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og jeg skal bare huske at tilmelde mig for ellers kunne en jo godt komme til at glemme det lidt..

Nu skal jeg bare lige finde ud af hvem der skal løbe rundt med hunden, dig, Anders, Anders eller mig :mrgreen:

Jeg kan ikke, jeg har en sygdom der gør, at jeg vil kravle på alle fire hvis jeg bliver sendt ind i en udstillingsring:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg kan ikke, jeg har en sygdom der gør, at jeg vil kravle på alle fire hvis jeg bliver sendt ind i en udstillingsring:genert:

Det kunne da ellers være sygt skægt!! Måske jeg skal løbe med dig, så kan Anders løbe med Motor :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne da ellers være sygt skægt!! Måske jeg skal løbe med dig, så kan Anders løbe med Motor :klap:

Satans, jeg skulle have gemt al den pels jeg har friseret af Samson, så kunne vi lige have klistret den på mig og vupti - ingen ville kunne se forskel:vuf:

Buju, du skal bare have den røde trøje og røde øreringe på, så vinder vi :5up::5up::5up: (trippel thumps up, læg mærke til det)

Jeg ser din tripple thumbs up sista - men jeg skal altså stadig ikke ind i den ring:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, Ballerup, september, jeg gør det! Så må det bare gå som det går :mrgreen:

Melder man sig til nu? Eller er det i august?

Du skal bare tilmelde inden det er forsent - du kan sagtens tilmelde nu (så skal du bare regne med, at Motor skal løbe forrest :mrgreen: Synes i hvert fald, at der har været en sammenhæng med, hvor jeg stod ift. hvornår jeg tilmeldte mig!)

Ringtræning - onsdag? :klap:

Heeeeey! :fornaermet:

Jeg troede jeg sku'?! :fornaermet:

Og ja, jeg vil stadig gerne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Du skal bare tilmelde inden det er forsent - du kan sagtens tilmelde nu (så skal du bare regne med, at Motor skal løbe forrest :mrgreen: Synes i hvert fald, at der har været en sammenhæng med, hvor jeg stod ift. hvornår jeg tilmeldte mig!)

Ringtræning - onsdag? :klap:

Vi skal ikke løbe forrest, vi skal løbe bag ved en hunhund.

Onsdag ja, det kan vi godt :-D Det bliver sjåw! Motor elsker vist stadig Møffe, så i kan bare løbe foran os, så er vi dygtige :mrgreen:

Spændende hvad han siger til nogen rør ham på nosserne, pt udløser det instant "jeg lægger mig ned og slikker dem meget kærligt i et godt stykke tid".

Heeeeey! :fornaermet:

Jeg troede jeg sku'?! :fornaermet:

Og ja, jeg vil stadig gerne :mrgreen:

Ærligt talt, jeg føler ikke helt jeg kan give ham videre, han kan godt være lidt ... bidsk når man løber :genert: Man skal ligesom lave det rigtige stunt for at undgå tænderne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal ikke løbe forrest, vi skal løbe bag ved en hunhund.

Onsdag ja, det kan vi godt :-D Det bliver sjåw! Motor elsker vist stadig Møffe, så i kan bare løbe foran os, så er vi dygtige :mrgreen:

Spændende hvad han siger til nogen rør ham på nosserne, pt udløser det instant "jeg lægger mig ned og slikker dem meget kærligt i et godt stykke tid".

Nooo, Motor! :lol: Så får dommeren, udstillerne og publikum sig vist et godt grin! :klap:

Super, onsdag er en aftale :5up: Tager du toget herud eller skal jeg hente dig? Ved ikke, om der er kø på det tidspunkt, vi skal være i Hørsholm 19:30...? Hmm... En 25-30kr. for benzin til de gamle, hvis vi skal hente (der er stadig grænser for, hvor meget jeg kan nasse, desværre :genert:). Og ringtræning koster 30kr. pr. gang.

Ærligt talt, jeg føler ikke helt jeg kan give ham videre, han kan godt være lidt ... bidsk når man løber :genert: Man skal ligesom lave det rigtige stunt for at undgå tænderne..

Nice, så skal du alligevel i ringen med ham :klap:

Hvis du tør, så er jeg dog stadig åben (nu må vi se på onsdag, når jeg har set ham live :mrgreen: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Super, onsdag er en aftale :5up: Tager du toget herud eller skal jeg hente dig? Ved ikke, om der er kø på det tidspunkt, vi skal være i Hørsholm 19:30...? Hmm... En 25-30kr. for benzin til de gamle, hvis vi skal hente (der er stadig grænser for, hvor meget jeg kan nasse, desværre :genert:). Og ringtræning koster 30kr. pr. gang.

Vi vil hjertens gerne betale, hvis der er kø kan vi cykle til hovedbanen, går der ikke tog derfra til Rødovre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Btw. I kommer altså kun til at få æren af at løbe bag en tæve, hvis Motor bliver udtaget til "Bedst i Klasse" bedømmelse - hvilket betyder, at han vinder over alle Junior-hannerne :mrgreen:

Dammit :mrgreen: Så må jeg lige sprøjte et eller andet på ham der løber foran :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil hjertens gerne betale, hvis der er kø kan vi cykle til hovedbanen, går der ikke tog derfra til Rødovre?

Jo, B toget mod Høje Taastrup :5up:

Du skal holde dig fra Bx, men den kører vist kun om morgenen, så vidt jeg kan forstå på DSB's hjemmeside.

Så I skal bare stå af på Hvidovre :-D Totalt forvirrende, men Rødovre St. ligget nogle kilometer fra os, Hvidovre St. kun 500+lidt m :cool:

Hmm, hvis I fanger toget 18:40 på Hovedbanegården, så er I ca. 18:50-18:55 på Hvidovre St. :5up:

Aner dog ikke, om der er kø på det tidspunkt :confused: Der var i hvert fald, da jeg kørte ud til jer sidst, men det var jo så kvart i 17 jeg startede dytten... Og skal samle jer op lidt før 19 (det tager næsten en halv time at køre til Hørsholm)....

Håber jeg giver mening :genert:

Dammit :mrgreen: Så må jeg lige sprøjte et eller andet på ham der løber foran :engel:

Hihi, yes, så må det være metoden! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites