Hop til indhold

Tak Fergo!


Gæst Camilla Sjelhøj
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj

ja tusind tak for en dejlig dag, det var super sjovt og hyggeligt at møde jeres pragtfulde hunde og nu jeg jo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt forelsket i denne skønne race :lun::hjerte: suuuuuuuuuuuuuuk.

 

tusind tak endnu en gang det var en dejlig oplevelse og hvor var de alle bare skønne :engel::slem::-D:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
det er da godt du har haft en super god opblevelse.

 

men husk nu lige at bevare fatningen.

det er en god ide vis du besøger nogle flere kenler inden

du ænligt beslutter vor hvalpen skal komme fra.

 

gør jeg skam også. og fatningen er skam bevaret helt og aldeles... :slem:

 

men må da indrømme at jeg smask forelsket i Fergo´s smukke hunde, og drømmer helt sikkert om en hvalp efter lige præcis deres linier...

 

hvad angår andre, har jeg ikke fundet samme type GD på deres hjemmesider i den farve jeg ønsker men jeg kigger selvfølgelig rundt omkring og håber at finde den perfekte linie hvis ikke allerede den er fundet :lun::hjerte:

 

så endnu en gang TUSIND tak til Fergo... det var en fantastisk dag med dejlige mennesker og hunde :hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Ja Joan har bare skønne hunde- især Hugo :-D

 

 

hehe ja han er sku kær nok den lille hugo min datter var hvertfald helt vild med ham... hun er 14 mdr. :slem: og de store GDer kunne godt lide at kysse hende :lun::hjerte: hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

gør jeg skam også. og fatningen er skam bevaret helt og aldeles... :slem:

 

men må da indrømme at jeg smask forelsket i Fergo´s smukke hunde, og drømmer helt sikkert om en hvalp efter lige præcis deres linier...

 

hvad angår andre, har jeg ikke fundet samme type GD på deres hjemmesider i den farve jeg ønsker men jeg kigger selvfølgelig rundt omkring og håber at finde den perfekte linie hvis ikke allerede den er fundet :lun::hjerte:

 

så endnu en gang TUSIND tak til Fergo... det var en fantastisk dag med dejlige mennesker og hunde :hjerte::lun:

 

ja selvfølig ved du det,

 

jeg koger bare over sorry.:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...