Agnete87 Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Ja nu giver jeg lidt fortabt her:genert: Men jeg er lidt i vildrede med det der hvalpefoder, og det går helt galt når jeg tænker på at det er en lille havlp. Så nu må jeg søge lidt råd hos jer folkens:mrgreen: Jeg har kigget lidt på noget Orijen og Olivers, Acana syntes jeg ikke levede op til mine forventinger da jeg læste lidt på det, havde ellers hørt så meget godt om det... Er er ellers noget i kan anbefale til en lille størrelse?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Hvalpefoder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Hvalpefoder.... Hold nu kæft hundefar:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Castra Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Hvad er det for en race? Og hvad har du brugt indtil videre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Hvad er det for en race? Og hvad har du brugt indtil videre? Det er en lille yorkshire terrier/pekingeser mix, jeg ved endnu ikke hvad de har brugt til hende endnu, men jeg bestiller nok noget fra Olivers en af de kommende dage... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg bruger foder fra Olivers. Min hvalp fik det fra opdrætteren og vi fortsatte med det. Det går rigtig godt og han udvikler sig fint. Han kan have en meget lille tendens til hård mave, men blander jeg det op med vand er det ikke noget problem længere. Vi fodrer også med det hvor jeg arbejder fordi det er et godt foder. Ejerne kan selvfølgelig sende hundens eget foder med, men mange går over til Olivers efter de har prøvet det i pensionen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Castra Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg kan anbefale Yorkshire Terrier hvalpefoderet fra Royal Canin, det bruger jeg også til min Yorkie, og det er skræddersyet til racen. Jeg ved du siger hun også har en del pekingeser i sig, men det unikke ved foderet er de ingredienser der er i til pels og tænder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Næææh så får du en lille hvalp! Tillykke da :banan: Vi fodrede råt, bruger wolfsblut engang imellem, men det er nok for store piller :hmm:Det var ikke til meget hjælp - men tillykke i hvert fald! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Næææh så får du en lille hvalp! Tillykke da :banan: Vi fodrede råt, bruger wolfsblut engang imellem, men det er nok for store piller :hmm:Det var ikke til meget hjælp - men tillykke i hvert fald! Hihi ikke helt endnu Buddha:mrgreen: Men skal ned og se hende imorgen:lun: men regner også med at jeg vil give hende lidt råt nu og da, i de mængder der nu kan presses ned i en mindre hund der også er på tørfoder:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Hihi ikke helt endnu Buddha:mrgreen: Men skal ned og se hende imorgen:lun: men regner også med at jeg vil give hende lidt råt nu og da, i de mængder der nu kan presses ned i en mindre hund der også er på tørfoder:engel: Glæder mig til at høre om det og se et lille billede.. Freya har vist brugt Acana, så måske ved hun hvad størrelse de har. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg tror det er nemmest at foreslå foder hvis du kommer med nogle eventuelle krav til det Jeg bruger regal, og det vil en evt. kommende hvalp også få hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Olivers :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts