Hop til indhold

Foder til lille hvalp???


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Ja nu giver jeg lidt fortabt her:genert:

 

Men jeg er lidt i vildrede med det der hvalpefoder, og det går helt galt når jeg tænker på at det er en lille havlp. Så nu må jeg søge lidt råd hos jer folkens:mrgreen:

 

Jeg har kigget lidt på noget Orijen og Olivers, Acana syntes jeg ikke levede op til mine forventinger da jeg læste lidt på det, havde ellers hørt så meget godt om det...

 

Er er ellers noget i kan anbefale til en lille størrelse??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Jeg bruger foder fra Olivers. Min hvalp fik det fra opdrætteren og vi fortsatte med det. Det går rigtig godt og han udvikler sig fint. Han kan have en meget lille tendens til hård mave, men blander jeg det op med vand er det ikke noget problem længere.

 

Vi fodrer også med det hvor jeg arbejder fordi det er et godt foder. Ejerne kan selvfølgelig sende hundens eget foder med, men mange går over til Olivers efter de har prøvet det i pensionen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Castra

Jeg kan anbefale Yorkshire Terrier hvalpefoderet fra Royal Canin, det bruger jeg også til min Yorkie, og det er skræddersyet til racen. Jeg ved du siger hun også har en del pekingeser i sig, men det unikke ved foderet er de ingredienser der er i til pels og tænder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Næææh så får du en lille hvalp! Tillykke da :banan:

 

Vi fodrede råt, bruger wolfsblut engang imellem, men det er nok for store piller :hmm:Det var ikke til meget hjælp - men tillykke i hvert fald!

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææh så får du en lille hvalp! Tillykke da :banan:

 

Vi fodrede råt, bruger wolfsblut engang imellem, men det er nok for store piller :hmm:Det var ikke til meget hjælp - men tillykke i hvert fald!

Hihi ikke helt endnu Buddha:mrgreen: Men skal ned og se hende imorgen:lun:

 

men regner også med at jeg vil give hende lidt råt nu og da, i de mængder der nu kan presses ned i en mindre hund der også er på tørfoder:engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hihi ikke helt endnu Buddha:mrgreen: Men skal ned og se hende imorgen:lun:

 

men regner også med at jeg vil give hende lidt råt nu og da, i de mængder der nu kan presses ned i en mindre hund der også er på tørfoder:engel::mrgreen:

 

Glæder mig til at høre om det og se et lille billede.. Freya har vist brugt Acana, så måske ved hun hvad størrelse de har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...