Hop til indhold

Furminator - hvilken størrelse?


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Vi har bestemt os for at købe en furminator efter at have set den i aktion på en venindes hund :-D

 

Jeg har også fundet et sted på nettet der har dem på tilbud, men nu er jeg i tvivl om jeg skal købe M eller L :vedikke:

 

Med den størrelse han har nu bør det jo være en M, men vil den være helt umulig at arbejde med om baree et par måneder når han er blevet større? Jeg tænker lidt at hvis den ikke er så bred vil den være nemmere at bruge på fx bagben, men ved ikke om der er hold i det?

 

Jeg hælder nok mest til M (også pga prisforskellen :blink:) men hvis nogle af jer med voksne hunde i størrelse labrador siger at den bliver jeg træt af så kan jeg overbevises om en L :mrgreen:

 

Eller må vi bare bide i det sure æble og regne med begge størrelser i løbet af hans levetid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Så skynder jeg mig da lige at bestille en M :-D de var på udsalg til 279 kr inkl en flaske af det der shampoo...

Ja, det shampoo fulgte også med mine. Det er noget mærkeligt noget. Du skal i hvert fald være opmærksom på at sprøjte med en god afstand, for vi endte bare med et styk tilklistret hund :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for tippet! Nåede ikke at få den bestilt da jeg opdagede at portoen var så dyr at jeg så lige så godt kunne købe den i en almindelig dyrehandel. Men vil da lige smutte i rosengårdscentret en af dagene :mrgreen:

 

Du køber den da bare i dag på vej herud.:-)

 

Da jeg var derude havde de kun en S og en til katte, så jeg måtte nøjes med en S. Dagen efter var jeg derude med min mor, for hun skulle også have en, og så havde det fået dem i M. ærgeligt for mig, men godt for min mor, da hendes hund er lidt større end min.

han er en KÆMPE pjoskert af en golden, og M er fint til ham, så den kan du roligt købe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...