skipper-odense Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Vi har bestemt os for at købe en furminator efter at have set den i aktion på en venindes hund Jeg har også fundet et sted på nettet der har dem på tilbud, men nu er jeg i tvivl om jeg skal købe M eller L Med den størrelse han har nu bør det jo være en M, men vil den være helt umulig at arbejde med om baree et par måneder når han er blevet større? Jeg tænker lidt at hvis den ikke er så bred vil den være nemmere at bruge på fx bagben, men ved ikke om der er hold i det? Jeg hælder nok mest til M (også pga prisforskellen :blink:) men hvis nogle af jer med voksne hunde i størrelse labrador siger at den bliver jeg træt af så kan jeg overbevises om en L Eller må vi bare bide i det sure æble og regne med begge størrelser i løbet af hans levetid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Jeg har lige været ud og kigge på min. Der står ikke størrelse på, men den er 5 cm bred. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Tak så er det i hvert fald ikke L du har den er nemlig noget bredere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Jeg har M. Den er jeg meget glad for, og som du selv er inde på, så kan man jo også tage bagbenene osv med den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Så skynder jeg mig da lige at bestille en M de var på udsalg til 279 kr inkl en flaske af det der shampoo... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Så skynder jeg mig da lige at bestille en M de var på udsalg til 279 kr inkl en flaske af det der shampoo... Ja, det shampoo fulgte også med mine. Det er noget mærkeligt noget. Du skal i hvert fald være opmærksom på at sprøjte med en god afstand, for vi endte bare med et styk tilklistret hund :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Mine hunde er mellemstørrelse - jeg bruger størelse M - syntes ikke den må være mindre til mine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 ved du hvad? Du behøver ikke købe den på nettet. De har nemlig det samme tilbud hos dyrlægen i Rosengårdscenteret. 279 for en Medium + shampoo. Der har min mor og jeg købt vores. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Tak for tippet! Nåede ikke at få den bestilt da jeg opdagede at portoen var så dyr at jeg så lige så godt kunne købe den i en almindelig dyrehandel. Men vil da lige smutte i rosengårdscentret en af dagene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Tak for tippet! Nåede ikke at få den bestilt da jeg opdagede at portoen var så dyr at jeg så lige så godt kunne købe den i en almindelig dyrehandel. Men vil da lige smutte i rosengårdscentret en af dagene Du køber den da bare i dag på vej herud. Da jeg var derude havde de kun en S og en til katte, så jeg måtte nøjes med en S. Dagen efter var jeg derude med min mor, for hun skulle også have en, og så havde det fået dem i M. ærgeligt for mig, men godt for min mor, da hendes hund er lidt større end min. han er en KÆMPE pjoskert af en golden, og M er fint til ham, så den kan du roligt købe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts