Hop til indhold

Hundens dag i Tivoli


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique
Hvem kommer?

 

Jeg regner med at tage der ind med Hasselnødden :-)

 

Nu har jeg hørt om det nogle gange.. Og nu bliver jeg nødt til at spørge..

 

Hvad er det for noget? Hvem kan komme med, hvad koster det, hvornår er det.. osv. osv..

 

Jeg kunne godt være frisk på en hyggelig hundeudflugt, men hvis det er noget konkurrencenoget har vi ikke lyst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Nu har jeg hørt om det nogle gange.. Og nu bliver jeg nødt til at spørge..

 

Hvad er det for noget? Hvem kan komme med, hvad koster det, hvornår er det.. osv. osv..

 

Jeg kunne godt være frisk på en hyggelig hundeudflugt, men hvis det er noget konkurrencenoget har vi ikke lyst...

 

Her kan du blive lidt klogere på det

 

Velkommen til Dansk Kennel Klub for hundeejere

 

Jeg overvejer at følges med kameraet derind *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Hmm.. Jamen det lyder da meget sjovt...:banan:

 

Hvis vi kunne finde mange herinde fra kunne vi evt. mødes derinde så man ikke skal gå helt alene? Kan man godt deltage selvom man ikke er medlem af DKK (selvom stambogen er der)?

 

Ih Aussie - jeg kunne især godt tænke mig at møde dine hunde... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Overvejer osse at komme.

 

Skal man betale billet til Tivoli hvis man ikke er race repræsentant? Gad lidt godt at høre det foredrag de skriver om.

 

Det er 22. august ikke? Det link til september var sidste år, ikke sandt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en helt almindelig dag i Tivoli, hvor der bare er åbent for ALLE hunde og der holdes forskellige hunderelaterede ting, for dem der har lyst :blink: Så det koster en billet for én selv, hunden er gratis at have med :-D Om den er raceren, m/u stamtavle eller blanding.

 

Vi stiller nok op i raceparaden - der var nogle bernerejere, der var ret fornærmede over, at vi udeblev sidste år :mrgreen: Men Møffe var jo lille og træt :ae:

 

Og så glæder jeg mig bare til endnu en hyggelig dag derinde! Så jeps, vi møder op! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Det er en helt almindelig dag i Tivoli, hvor der bare er åbent for ALLE hunde og der holdes forskellige hunderelaterede ting, for dem der har lyst :blink: Så det koster en billet for én selv, hunden er gratis at have med :-D Om den er raceren, m/u stamtavle eller blanding.

 

Vi stiller nok op i raceparaden - der var nogle bernerejere, der var ret fornærmede over, at vi udeblev sidste år :mrgreen: Men Møffe var jo lille og træt :ae:

 

Og så glæder jeg mig bare til endnu en hyggelig dag derinde! Så jeps, vi møder op! :klap:

 

Og MØFFE :lun:

 

Har vi ikke en date så? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Helt klart, og Møffe er 100% med på date (hvis han bare vidste, han ikke måtte :slem:) :mrgreen:

 

Ved ikke, hvad tid, jeg tager derind endnu. Meeeen, det bliver nok senest et par timer før raceparaden. Mener den plejer at starte kl. 14? Har ikke liiige fået tjekket programmet :genert:

 

:vuf:

 

Glæder mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Også jeg - og nuldre lille, søde og absolut også MEGET bløde Nura :lun:

 

Og nu er det bindende - så, at berner sennen manglede en racerepræsentant til paraden - så here go, it is me :mrgreen: Har lige sendt mail :genert:

 

Så heldig var jeg ikke.. :stupid: Jeg må betale ved kasse et...

 

Hvis der er så mange andre hunde derinde som jeg forestiller mig er det ikke sikkert Nura har tid til hverken nusserier eller en date med Møffe... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Også jeg - og nuldre lille, søde og absolut også MEGET bløde Nura :lun:

Vil også gerne nulre en lille Nura :-D

Og nu er det bindende - så, at berner sennen manglede en racerepræsentant til paraden - så here go, it is me :mrgreen: Har lige sendt mail :genert:

 

Bestemmer de hvilken rækkefølge man skal gå i - eller må man følges med dem man selv har lyst til :oops:

En ville gerne spare billetten, men en bliver gerne lidt genert hvis en sådan skal gå til offentligt skue helt alene....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så heldig var jeg ikke.. :stupid: Jeg må betale ved kasse et...

 

Surt - bliver nu også lidt mærkelig at skulle gå sådan :lol:

 

Hvis der er så mange andre hunde derinde som jeg forestiller mig er det ikke sikkert Nura har tid til hverken nusserier eller en date med Møffe... :slem:

 

Så bliver Møffe MEGET skuffet! :fornaermet:

 

Tror du ikke hun lidt glemmer de andre hunde? Når der er så mange? Det gør Møffe, det er kun, hvis de er tæt på, at han vil hilse.

 

Vil også gerne nulre en lille Nura :-D

 

Kan jeg godt forstå - hun er søøøød!

 

Bestemmer de hvilken rækkefølge man skal gå i - eller må man følges med dem man selv har lyst til :oops:

 

Man følges med sin race. Dog, da jeg var med for to år siden sammen med BlackGSD, gik hun med både Kimba OG lille Ling sammen med schæferne :mrgreen:

 

En ville gerne spare billetten, men en bliver gerne lidt genert hvis en sådan skal gå til offentligt skue helt alene....

 

Tror du ikke, der kommer andre samojeder? :hmm: Så er du da sammen med nogen, du har en vis fælles interesse med :mrgreen: Jeg aner det ikke, kan ikke huske, om jeg har set nogen de andre år :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været derinde 2 gange tror jeg det er, med Misja og venner - ja sidste år gik vi faktisk i labbernes race parade som eneste labber med spidse øre :genert: Men det var JeanetteH som lokkede :engel::engel::engel:

 

Jeg synes det var hyggeligt at være af sted sammen med gode venner, men selve arrangementet er jævnt kedeligt imø :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været derinde 2 gange tror jeg det er, med Misja og venner - ja sidste år gik vi faktisk i labbernes race parade som eneste labber med spidse øre :genert: Men det var JeanetteH som lokkede :engel::engel::engel:

 

Jeg synes det var hyggeligt at være af sted sammen med gode venner, men selve arrangementet er jævnt kedeligt imø :vuf:

 

Helt enig i det sidste.. Men vi hyggede da:-D Jeg sidder lige og tænker på, at hvis nu Dorte og Liva gør alvor af at komme over og holde ferie, så kunne de jo næsten nå med i tivoli, men det kommer jo an på, hvornår Dorte's ferie slutter.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig i det sidste.. Men vi hyggede da:-D Jeg sidder lige og tænker på, at hvis nu Dorte og Liva gør alvor af at komme over og holde ferie, så kunne de jo næsten nå med i tivoli, men det kommer jo an på, hvornår Dorte's ferie slutter.. :-D

 

Jeg har stadig ferie den 22. :-D

 

Skal lige regne på det.

 

Tror nok vi bliver afsløret, hvis vi stiller op blandt golden retrieverne ... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har stadig ferie den 22. :-D

 

Skal lige regne på det.

 

Tror nok vi bliver afsløret, hvis vi stiller op blandt golden retrieverne ... :genert:

 

Hehe.. HVIS vi hopper med i paraden, så gør vi det da bare ved labberne;-):cool:

 

Ellers går vi rundt og hygger i Tivoli. Men vi behøver nu ikke. Som Karina skriver, så var det r*vsygt sidste år - selve arrangementet.

 

Og hunde-hygge behøver vi jo ikke være i Tivoli for:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...