Hop til indhold

Gå for en hund


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Absolut en god sag at gå for :-D

 

 

“Gå for en hund”...

 

Søndag 5. september 2010 kl. 13 - 17

 

STH - Servicehunde til Handicappede - ønsker at gentage de senere års succeser og inviterer til Dog-a-thon, hvor alle interesserede kan gå en tur i Dyrehaven og samtidig støtte en god sag.

 

Ved start udleveres lidt forsyninger, bl.a. frugt og vand til turen og der er mulighed for at købe sandwich, vand, the / kaffe og kage.

 

Inden afgang er der en let opvarmning til turen. Ruten er på ca. 5 km og starter ved Dyrehavsbakkens P-plads og går ad Peter Liepsvej, Kristiansholmsvej til Eremitageslottet, hvor der holdes en pause. Derefter går ruten ad Sdr. Eremitagevej, Chausseen og tilbage til P-pladsen.

 

Efter turen er der mulighed for hyggeligt samvær og opvisning med servicehunde og -brugere, der viser nogle af hundenes mange funktioner i dagligdagen.

 

Praktiske oplysninger

• Tilmelding er nødvendig og deltagerbetaling sker forud mellem 30. juli og 5. september gennem Billetnet på www.billetnet.dk

• Prisen for voksne er 100 kr. pr. person, børn under 14 år deltager gratis med ledsagelse af en voksen.

• Mødested Dyrehavsbakkens Parkeringsplads i Klampenborg - der vil være skiltning.

• Ved start og mål er der opstillet toiletter. Ved Eremitageslottet findes et rimelig egnet handicaptoilettoilet.

• Der vil være hjælpere tilstede under hele ruten.

• Alle med interesse for sagen er velkomne - med eller uden hund.

• Hunde skal under hele arrangementet føres i snor.

 

Vi glæder os til et stort fremmøde og godt humør igen i år !

 

Mange hilsener STH

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Ej - det lyder da smadder hyggeligt!! Er der nogen der ved om der er begrænsede antal pladser eller man kan vente med at melde sig til indtil man har luret vejrudsigten? :oops:

 

Hvis der er nogle herinde der er friske så samler jeg gerne op på vej derindaf. Jeg bor i Slagelse. Jeg kan have plads til en med en mellemstor hund, hvis den kan sidde mellem benene på passagersæder og to med mindre hunde bagved. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ej - det lyder da smadder hyggeligt!! Er der nogen der ved om der er begrænsede antal pladser eller man kan vente med at melde sig til indtil man har luret vejrudsigten? :oops:

 

Hvis der er nogle herinde der er friske så samler jeg gerne op på vej derindaf. Jeg bor i Slagelse. Jeg kan have plads til en med en mellemstor hund, hvis den kan sidde mellem benene på passagersæder og to med mindre hunde bagved. :blink:

 

Der er ikke begrænsning på, så bare kom afsted :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...