Hop til indhold

Vores uge med feriebarn :)


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Vi har fået feriebarn, Basse som er en blanding... Der er med sikkerhed lab, tysk ruhåret og dalmatiner i ham... :lun: Han er utrolig rar og rolig. Han er kastereret og småfed :blink:

 

 

Her er lidt billeder fra første aften:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På de første billeder er der dømt total hygge :lun: 3 hunde + kærestemanden :lun:

 

 

De sidste 3 billeder er af Basse.... Han har et mærke på siden som ligner Mickey Mouse, ret pudsigt faktisk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, det ser hyggeligt ud.. Han ser sød ud ham Basse. Er lidt nysgerrig, men er det sådan et slænge/hænge ud/hygge sted I har der på gulvet? :genert:

 

/Mette

 

 

Ja det var egentlig tænkt som hundenes nye seng, men det passer perfekt til mennesker også :engel: Det er en 3/4 seng med to sækkestole som ryglæn...

 

 

Vores egen lounch :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er også rigtig glad for sengen... Ja det er noget rustri jern der er skåret af i ønskede størrelse... Det var egentlig også ret pebret, 800 kr måtte vi slippe for det :genert:

 

Til gengæld skal i ikke male og evt andet, når væggen bliver nasset :-D Men ja, liiidt pebret :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Basse været ved os et par dage... Hmm, det går faktisk overraskende godt mellem Basse og Paco. De hygger faktisk ret meget :lun:

 

 

Basse finder sig også pænt i, at han skal sove i køkkenet (med mega seng), når vi andre går i soveværelset (hvor vi kunne bruge en mega seng :stupid:)...

 

Han har ikke sagt en eneste pivlyd, så noget må vi gøre rigtigt :engel:

 

 

 

Nala synes dog han er ret irriterende... Men når vi kigger væk og hun tror vi ikke ser det, giver hun ham mysser :lun:

 

 

Vi har kaldt hende for 'den gamle sure kællingehund', for hun brummer ret meget, samt gør når drengene tager en tumletur :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det så ellers riiiigtig hyggeligt ud med sådan et feriebarn.

 

 

 

Det var det også.... den første dag.... Så begyndte han at hoppe ud af haven :damn::damn: Dét behøver mine hunde IKKE at lære. Og så har han en MEGET atypisk hundeadfærd... Kan ikke rigtig forklare hvorfor, men han er ikke en "rigtig" hund.... :oops: altså ved godt det lyder dumt, men....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var det også.... den første dag.... Så begyndte han at hoppe ud af haven :damn::damn: Dét behøver mine hunde IKKE at lære. Og så har han en MEGET atypisk hundeadfærd... Kan ikke rigtig forklare hvorfor, men han er ikke en "rigtig" hund.... :oops: altså ved godt det lyder dumt, men....

 

Okay det lyder ikke rart... en hund jeg passer rigtig meget er også en udbryderkonge og det kan jeg virkelig heller ikke lide. Han lyder generelt ret krævende at passe, så nok meget godt I kun er jer selv igen nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay det lyder ikke rart... en hund jeg passer rigtig meget er også en udbryderkonge og det kan jeg virkelig heller ikke lide. Han lyder generelt ret krævende at passe, så nok meget godt I kun er jer selv igen nu.

 

 

 

Vil heller ikke passe ham næste år... Det har vi gjort 2 år i streg nu, så må vi har gjort vores familiær pligt :engel:

 

 

Ham og vores hanhund kom, efter den første dag, ret godt ud af det med hinanden, men den gamle tæver troede hun konstant skulle være politimester og gøede af dem med det samme de begyndte at lege. Dette er ikke en optimal situation, for det stressede tæven en del.

 

 

 

Vi nyder nu, bare at være os selv. Paco, vores hanhund har fået hans yndlings stykke legetøj tilbage. En gul gummibold. Vi tog den fra ham, da ekstrahunden kom, for der ville helt sikkert være krig hvis feriebarnet fik fat i den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...