Hop til indhold

Mindre hundetræf i Sønderborg


tjikson
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Hvis nogen havde lyst til at deltage er vi to der mødes i Sønderborg, på ringridderpladsen i eftermiddag. Flere størrelser er velkomne :)

 

Indtil videre kommer vi med tilde, også kommer der en labrador/hønsehund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen vi har ikke helt fundet ud af tidspunktet :genert:

 

Og det bliver nok oppe på pladsen.. et eller andet sted... Man burde kunne se os? :genert: Hvis der ikke lugter for meget af spændene cirkus, ellers er vi nok på banen nede bagved ringridderpladsen... der hvor dr er markedsplan ved ringridning ? Hvis du ved hvad jeg mener :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel hjemkommet - telefonen ringer.

Lokummet brænder for en russisk mynde et sted derude i landet. Krigsråd, hvad gør vi - der røg den aften.

Men billederne er der, og de kommer på i morgen.

 

Vi glæder os - nogen ved jo at nogen er en rigtig god fotograf :engel::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel hjemkommet - telefonen ringer.

Lokummet brænder for en russisk mynde et sted derude i landet. Krigsråd, hvad gør vi - der røg den aften.

Men billederne er der, og de kommer på i morgen.

 

Åh nej dog :cry: Håber I finder en løsning på det brændende lokum og den stakkels borzoi!

 

Tak for et hyggeligt træf til alle tilstedeværende. Jeg beklager det manglende "go" i greyhounden, men da vi kom hjem blev årsagen tydelig......det dumme sår i poten, der ellers var nydeligt helet var sprunget op igen:evil: Øv.

 

Jeg glæder mig iøvrigt også til at se billeder af store Happys hoved ved siden af lillebitte Tilde....:mrgreen:

 

Kim tager gode billeder, det ved vi vist efterhånden alle herinde. Og det bliver ikke mindre imponerende når man har set ham i aktion med kameraet. Jeg tror han har en tredie hånd, for hvordan tager man ellers billeder, når man samtidig også holder en lalleglad Irsk ulvehund og en vældig ivrig skotsk hjortehund..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for et hyggeligt træf til alle tilstedeværende. Jeg beklager det manglende "go" i greyhounden, men da vi kom hjem blev årsagen tydelig......det dumme sår i poten, der ellers var nydeligt helet var sprunget op igen:evil: Øv.

 

Årh stakkels Bonnie :megaked:Tilde syntes det var fint med en futtene greyhound, og jeg er stadig vildt chokket over hvor stor en næse Bonnie har :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, nu kommer de første 3 billeder. Da jeg havde fået dem ud af kameraet gik den på "low batt", så nu kan jeg bare sidde og vente på en orange lampe der blinker - det gør jeg nu ikke, men tager mig dagens andre gøremål og ser om jeg kan fravriste kameraet flere billeder i eftermiddag, og om der skulle være et af Bonnies store næse..

Mht den stakkels borzoi så "er bolden i luften" og tiden vil vise hvor hvordan den lander.

 

Her er et gruppebillede taget af autopiloten, et af mindste og største hund, hvor Tilde kan være inde i Happys hoved, og Lille P. med stritører, hvor det ene lige skulle hjælpes lidt.

 

Der kan altså åbenbart arrangeres hundetræf uden for Sjællandsområdet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et gruppebillede taget af autopiloten, et af mindste og største hund, hvor Tilde kan være inde i Happys hoved, og Lille P. med stritører, hvor det ene lige skulle hjælpes lidt.

 

Der kan altså åbenbart arrangeres hundetræf uden for Sjællandsområdet.

 

Ih hvor ser det ud til at have været et hyggeligt lille hundetræf med god str-mix af dejlige vovser! :lun:

Hvis vi havde været i Sdrb ville vi gerne have været med! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...