Amocca Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Ved ikke om denne har været postet, men faldt lige over den... http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00568/Planche_facitlisteN_568609a.pdf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 ja det kan være svært at afgøre, nok derfor omvendt bevisbyrde. i dag hos dyrlægen/ etv sygeplejerske da vi skulle hente trænings skema, kom en kunde og spurgte om han var boxer? vi sagde nej, at han er en ambull. Så måtte han være en hvalp. Men nej, han er bare "hvalpet" i sin væremåde så hun hilste lige kort på ham inden vi gik ud af døren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Jeg har lige luret det i avisen.. Det er jo umuligt at kende forskel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Gud hvor er den vild Jeg kan på ingen måde kende forskel, men må indrømme jeg heller ikke går og tænker over det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts