Agnete87 Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Vi render lidt rundt bag dyrlægen hvor der er et lille stisystem, det er vild sjaw og der er ikke så meget farligt:genert: Men vi er ved at blive god til at når der kommer biler behøves man ikk at gemme sig mellem mors ben, det er nok at stirre på dem, så flygter de nemlig:mrgreen: Men jeg er godt nok imponeret over at jeg ikke skal lokke hende så meget, hun kører bare selv derudaf på tur:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Uuh, sødte bete ting Hvor er hun kær, altså! Du burde totalt meget flytte til KBH Og hvor dejligt, at hun bare tager det hele fint - og bilerne kan bare komme an, kan de, ja, de kan så! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Vi render lidt rundt bag dyrlægen hvor der er et lille stisystem, det er vild sjaw og der er ikke så meget farligt:genert: Men vi er ved at blive god til at når der kommer biler behøves man ikk at gemme sig mellem mors ben, det er nok at stirre på dem, så flygter de nemlig:mrgreen: Men jeg er godt nok imponeret over at jeg ikke skal lokke hende så meget, hun kører bare selv derudaf på tur:banan: Hvor er hun :lun: Ud fra billederne,kan jeg se at hun sagtens kan være i min jakkelomme :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Hvor er hun :lun: Ud fra billederne,kan jeg se at hun sagtens kan være i min jakkelomme :slem: Hehe jeg tror hun kan være i det meste lige nu:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Søde lille pus. Men det der er altså slet, slet ikke nok billeder! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts