Hop til indhold

Agilitykonkurrencer (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Tillykke med det, godt gået :5up: :klap:

 

Det var hyggeligt lige at hilse på dig i går :-D

 

Mange tak - og ja det var sjovt at se nogle flere herinde fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vi havde en fin dag i Horsens, som startede med regn, men heldigvis blev det tørt senere på dagen...

 

Vi løb 4 ok løb, ingen disks - men desværre heller ingen fejlfri. Karla fik en 2. plads i AG1 med 5 fejl, 13 plads i AG åben med 10 fejl, 10 plads i Spring åben med 10 fejl og en 4. plads i Spring1 med 10 fejl...

 

Lidt dumt var det dog, at vi ikke løb et eneste løb med en fejlfri slalomindgang :evil: indgangene var svære ja og 2 af dem var 100% min skyld :oops:, men ikke en eneste fejlfri slalom på dagen - det er alligevel lidt træls...

 

edit. det er lige gået op for mig, at det er første gang nogensinde vi har løbet en fuld konkurrence uden en eneste disk :-D Så det er jo da positivt, omend de mange slalomfejl stadig generer mig...

 

Målet for Varde i næste weekend må derfor være gode slalomindgange!

 

En træt hund med sin præmie (er det kun mig der synes, at "pokalen" ligner en urne? :confused: det er en olielampe - men hvem filan vil have den stående?)

[media]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs238.snc4/39219_420761772053_581222053_4918314_1348972_n.jpg[/media]Nå ja og det bedste på dagen var nok, at vi fik vores nyindkøbte stævnetelt :klap: Så nu er vi sådan nogle med et meget fint orange Royal Canin telt :5up:

[ATTACH]31364[/ATTACH]

Ej hvor er i bare blevet for seje så må skrive når i løber i Horsens igen så kommer vi og ser

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes så fik Bravo hans 1. pind i hans forhåbentlig lange agilitykarriere :klap:

 

Banen i SP1 (DKK Vejen) lå lige til højrebenet og Bravo (og hans til tider noget motorikforstyrrede fører) klarede banen til UG :-D

 

Det blev til en flot 3. plads, hvor storebror Super vandt klassen med et par sekunder til lillebror Bravo - nøj hvor er jeg bare glad for den pind og for at have en så reel hund, der bare gør hvad han bliver vist :klap2:

 

Hele weekenden er bare gået godt - banerne har været OK, nogle sværere end andre, men fælles for det hele er, at jeg har en hund, der uanset hvad bliver på felterne og som aldrig misser slalommen... ren luksus, tror sgu han er blevet født med de felter :mrgreen:

 

Jeg er ret forelsket i min hund :lun:

 

Nu så vi jo kun spring, så hans berømte felter oplevede vi ikke :mrgreen: Men I har godt nok 2 dygtige slalomhunde... flotte indgange, som de begge to selv søgte! Det så SÅ godt ud :5up:

 

edit. er en lille smule obsessed over slalomindgange efter stævnet i lørdags :genert::oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre der skal til Roskilde på lørdag? Petrine har ag1, sp1 og agÅ, så hun får travlt! Skal til Skælskør på søndag :banan: men de har ikke sendt programmet ud endnu.

 

Desværre ikke, vi skal selv løbe i Varde på lørdag. AG1, AGÅ, SP1 og SPÅ... og vi venter stadig på program. Håber det kommer imorgen... men det er bare så forskelligt hvor hurtige de er til at smide det online. Til Horsens i lørdags kom det først fredag aften :roll:

 

Nogen grund til at du har valgt SPÅ fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skælskør konkurrencen, er det den slagelse hundesport afholder? Den ville jeg gerne have været med til, det er kun for kl1 og 2 hunde og man får 2 gennemløb på banerne :-D super begynderkonkurrence...

 

Gad vidst om en pind stadig gælder fra sådan en konkurrence, når man får 2 gennemløb egentlig? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre der skal til Roskilde på lørdag? Petrine har ag1, sp1 og agÅ, så hun får travlt! Skal til Skælskør på søndag :banan: men de har ikke sendt programmet ud endnu.

 

Skælskør kataloget ligger her slagelsehundesport.dk/staevne (hvis det er den rigtige konkurrence jeg tænker på)... men jeg kan ikke finde det på roskildes side...

Link til indlæg
Del på andre sites

Skælskør kataloget ligger her slagelsehundesport.dk/staevne (hvis det er den rigtige konkurrence jeg tænker på)... men jeg kan ikke finde det på roskildes side...

 

Arh, hvor er du bare klog!

 

Det til Roskilde har jeg fået på en mail med besked om at det bliver lagt på nettet i morgen :oops:

 

Jamen, skal vi have Petrines røde bog med? Fatter ikke en meter, er det DKK?

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, hvor er du bare klog!

 

Det til Roskilde har jeg fået på en mail med besked om at det bliver lagt på nettet i morgen :oops:

 

Jamen, skal vi have Petrines røde bog med? Fatter ikke en meter, er det DKK?

 

Jeg havde læst forkert ;-) du får 2 klasseløb i både spring og ag, men det er forskellige baner og dommere. Så der er faktisk mulighed for at få 2 oprykninger på samme dag ... så tager du en pind om lørdagen i Roskilde, så er du klar til oprykning til klasse to efter endt stævne i Skælskør :mrgreen: såfremt du får to pinde den dag selvfølgelig...

 

Jo, du skal have din røde startbog med - det er et dkk-stævne.

 

Kender du Velkommen til Agilitysyd ? de samler alle (næsten) alle årets stævner i deres kalender. Dem der er røde er DKK stævner (rød bog), dem der er blå er DCH (blå bog - en del af disse kan man også løbe på rød bog, selvom man ikke kan få oprykning), de grønne er udenlandske stævner og de hvide er DGI (ingen bog og ingen mulighed for oprykning)...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

...og plejer de at være hysteriske med at føreren = den der står i kataloget? Udover de har rodet seriøst i vores navne, så ville vi også gerne bytte lidt i løbet af dagen

 

umiddelbart tror jeg ikke det er et problem, men jeg ville henvende mig ved sekretariatet og spørge når du ankommer

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen vi satser da så lige på en oprykningsweekend...tager optimistisk den røde bog med, har linket, men havde ikke fattet pointen, tak :5up:

 

jeg har aldrig oplevet det, men der står i regelsættet at man kan blive bedt om at fremvise en rød bog (også selvom der ikke skal skrives i den), så det er bedst at have den med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Kan ikke finde en i Ikast d. 7? :vedikke: Ikke på DCH online tilmelding ihvertfald.. er det et DGI stævne? Det står heller ikke i DCH-ikast's kalender...

 

Halløj - du er kommet hjem.... fortæl - er det gået godt i dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og jeg havde en laaaang (op kl. 5 og kørte hjemmefra kl 6 :gab: ) dag og meget meget våd dag i Varde... men god var den nu også...

 

Karla løb langt bedre end hun gjorde i Horsens (hvor jeg var ALT for optaget af at holde hende i ro...) At hun så har en ged af en handler er jo ikke hendes fejl :mrgreen: :stupid:

 

Disket i både AG1 (ups Anna glemte et spring :oops:)og AGÅ (3 vægringer - alle min fejl) ... en 8. plads - med 15 fejl - i SPÅ og en 3. plads med 5 fejl i SP1

 

Desværre var det igen slalomindgangene der drillede :evil: de to i AG kan jeg forstår, de var drønsvære og der var virkelig få fejlfri på dem... men i SPÅ burde hun kunne have taget den... men der var jeg nok alt for opsat på det, så jeg fik hende "smittet".... :vedikke:

Hun lavede så den smukkeste indgang i SP1, men bestemte sig for, at 10 pinde var nok, når der nu lå et posehul og lokkede nede for enden :lol: deraf de 5 fejl

 

edit: hov glemte pokalbilledet :mrgreen:

[ATTACH]31674[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Tænkte på Jer i dag, da det tissede ned - men det lyder da til at I har haft en OK dag :-D

 

Mht slalomindgangene og at de driller på udebane, så er du velkommen til at komme herop og træne en gang og så se om det er det samme - her har du jo muligheden for at bruge tiden på at vise hende det rigtige, hvilket kan være svært i en konkurrence, hvor der står en dommer og tiden skal passes :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte på Jer i dag, da det tissede ned - men det lyder da til at I har haft en OK dag :-D

 

Mht slalomindgangene og at de driller på udebane, så er du velkommen til at komme herop og træne en gang og så se om det er det samme - her har du jo muligheden for at bruge tiden på at vise hende det rigtige, hvilket kan være svært i en konkurrence, hvor der står en dommer og tiden skal passes :-)

 

Det kunne sagtens være jeg tog imod det tilbud... for i torsdags til træning der tog hun ALT jeg smed hende på - ligegyldigt hvorfra :vedikke: så jeg går ud fra, at det skyldes mine nerver... eller at det er en "fremmed" slalom? who knows...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det kunne sagtens være jeg tog imod det tilbud... for i torsdags til træning der tog hun ALT jeg smed hende på - ligegyldigt hvorfra :vedikke: så jeg går ud fra, at det skyldes mine nerver... eller at det er en "fremmed" slalom? who knows...

 

Du siger bare til :-)

 

Situationen vil jo minde meget om en evt konkurrence, dog minus mennesker og stemning, men det er en nyt sted og nye forhindringer og underlag + der er en masse forskellige dyr omkring hende og dig, som måske vil give dig lidt nerver...perfekt træningssituation :5up:

 

Dyrene er selvfølgelig hegnet inde, men de kan komme helt tæt på banen - som dog er rigelig stor ;-)

 

Det er altid god træning at prøve andre baner og forhindringer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nogen der har hørt fra Petrine? Hvordan gik det hende i dagens konkurrence?

 

 

Nej desværre - håber intet nyt er godt nyt :-)

 

Og så klap dig selv på skulderen for ikke at have meldt til Frijsenborg - folk drukner i mudder, banerne er et stort pløre :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...