Lonny Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Jeg var på Roskilde kræmmermarked i går, og jeg fandt en KÆMPE bold til Luna, og den var hun godt nok begejstret for [media] [/media] 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg kender 3 hunde, der er misundelige! Sikke hun hygger sig Er den sådan "stof-bold" agtig? Tænker på, hvor meget fyld, der i så fald er i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg kender 3 hunde, der er misundelige! Sikke hun hygger sig Er den sådan "stof-bold" agtig? Tænker på, hvor meget fyld, der i så fald er i den Nej, der er heldigvis ikke 15 liter fyld i den som jeg senere hen skal samle op i hele haven Det er en form for ballon med noget stof uden om, så desværre kommer den ikke til at holde særlig længe, men indtil da, så har hun en fest :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Wau... Den er jo gigantisk Tænkte, at det kunne sgu' da ikke være Luna på de billeder - Så meget kunne hun altså ikke være krympet, bare sådan lige Hun ligner en boston terrier i størrelsen, ved siden af den bold Min hunde er meeeeeeget misundelige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 lige sådan en vi mangler til at få trænet læn musklerne men hvor er hun kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Wau... Den er jo gigantisk Tænkte, at det kunne sgu' da ikke være Luna på de billeder - Så meget kunne hun altså ikke være krympet, bare sådan lige Hun ligner en boston terrier i størrelsen, ved siden af den bold Min hunde er meeeeeeget misundelige Ja, hvis bolden var normal størrelse, så er Luna godt nok krympet Det var meningen at den skulle være så stor at hun ikke kunne bide i den, fordi så var der måske en chance for at den holdt mere end 2 minutter Og det lykkedes rent faktisk, fordi efter 3 minutter var hun fuldstændig udmattet af at forsøge at komme til at bide i den, og den bare trillede væk hver gang hun forsøgte lige sådan en vi mangler til at få trænet læn musklerne men hvor er hun kær :hjerte: Så må I på Roskilde marked og hente sådan en bold i dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Ja, hun ser godt nok lille ud ved siden af den kæmpe bold Det bliver spændende at se, hvor længe den holder, men det ser sjovt ud - så længe det varer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Du kan købe en boomer ball til hende, de er i hård plast og går ikke lige sådan i stykker. Dog vil jeg anbefale tidsbegrænset leg, da mange hunde af hendes type (staffie osv) godt kan tænde noget op over dem Men de elsker dem! Så hvis hun skal have noget legetøj hun kan afreagere lidt på, så er de nok lige noget for hende :banan: boomer ball - Google Product Search Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Du kan købe en boomer ball til hende, de er i hård plast og går ikke lige sådan i stykker. Dog vil jeg anbefale tidsbegrænset leg, da mange hunde af hendes type (staffie osv) godt kan tænde noget op over dem Men de elsker dem! Så hvis hun skal have noget legetøj hun kan afreagere lidt på, så er de nok lige noget for hende :banan: boomer ball - Google Product Search Hvad er sådan en Boomer Ball lavet af? Hun har allerede en bold i plastik, denne bold er lidt mindre end en fodbold, og af en eller anden grund, så er hun altså ikke særlig interesseret i den Hun vil jo gerne forsøge at bide i den, og jeg tror måske, at det at hun slet ikke kan få fat demotiverer hende? Hun bruger jo ikke skulderen eller kroppen til at skubbe til bolden, det der får bolden til at rulle er hendes forsøg på at bide i den? Jeg mener at det er sådan en her hun har: Push-n-Play Hun har også sådan en her, den er hun helt vild med (og den er blød). men den kan desværre heller ikke rigtig holde til hende, hun er allerede ved at forsøge at tygge håndtaget af: TUG-N-TOSS, Jolly Ball m. håndtag - X-large - Ø 25 cm. | Kenjan hunde & katteartikler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 boomeren er af hård plast, det er normalt det at de ikke kan bide fast i den der tænder dem... så hvis hun ikke gider det, er det nok ikke noget for hende Man kan få dem op til en størrelse der er noget større end en fodbold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hihi... Hun er kommet på noget af en opgave... Fedt at se hvor meget hun hygger sig... Min yngste dreng Joakim har sådan en bold - købt i BR op til VM... Ved ikke om de stadig kunne have dem, hvis nogen var interesserede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hun har da bare en fest Jeg købte en gym. bold hos Harald Nyborg - den holdte ca. 1 min., hvilket var ærgerligt, da især Bamse synes den var sjov. Han trillede den fra den ene ende af gårdspladsen til den anden og så var det slut, da han satte poten på den for at få den i spil igen, øv Jeg købte derefter en af hård plast, men den er ikke ligeså interessant, som den bløde og sådan en fodboldspasser som mig, får ondt i tæerne af at sparke til den. Du må godt få den, hvis du vil Lonny, men den er "kun" ca. 30 cm. i diameter. Den "rigtige" hyrdebold, koster ca.1300.- Lige en tand for dyr for en bold, synes jeg ( og tænk hvis man skulle dyrke det, sådan rigtigt - så skulle man købe 6-8 stykker ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hihi... Hun er kommet på noget af en opgave... Fedt at se hvor meget hun hygger sig... Min yngste dreng Joakim har sådan en bold - købt i BR op til VM... Ved ikke om de stadig kunne have dem, hvis nogen var interesserede.. Det kunne da godt være at vi var interesserede i at købe en til, denne her holder jo nok ikke længe :blink: Men jeg overvejer rent faktisk at få min veninde til at undersøge hvor man kan købe dem rigtig billigt, hun er sådan en haj til at at surfe rundt på nettet og finde ud af hvor man kan importere billige ting. Jeg mener, den kan jo ikke koste meget mere end 10-15 kroner i indkøbspris, og jeg gav 80 kroner for den på roskilde marked, så hvis veninden nu kunne finde et sted hvor man kunne købe dem til 20-30 kroner imod at man købte et større antal... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hun har da bare en fest Jeg købte en gym. bold hos Harald Nyborg - den holdte ca. 1 min., hvilket var ærgerligt, da især Bamse synes den var sjov. Han trillede den fra den ene ende af gårdspladsen til den anden og så var det slut, da han satte poten på den for at få den i spil igen, øv Jeg købte derefter en af hård plast, men den er ikke ligeså interessant, som den bløde og sådan en fodboldspasser som mig, får ondt i tæerne af at sparke til den. Du må godt få den, hvis du vil Lonny, men den er "kun" ca. 30 cm. i diameter. Den "rigtige" hyrdebold, koster ca.1300.- Lige en tand for dyr for en bold, synes jeg ( og tænk hvis man skulle dyrke det, sådan rigtigt - så skulle man købe 6-8 stykker ) Luna gider heller ikke det der plast, i hvert fald ikke den vi har som er lidt mindre end en fodbold Jeg googlede godt lige den der hyrdebold, og den er godt nok dyr Men hvis jeg havde garanti for at hun ville syntes den var sjov (og at den ville holde), så kunne jeg godt finde på at købe den, i længden er det jo nok billigere end at blive ved med at købe nye bolde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Gu' ved om man kan købe sådan en til børn, som man sidder på og hopper. Den er lavet i tyk gummi - må da kunne holde :hmm: Så kunne man skære håndtaget af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 boomeren er af hård plast, det er normalt det at de ikke kan bide fast i den der tænder dem... så hvis hun ikke gider det, er det nok ikke noget for hende Man kan få dem op til en størrelse der er noget større end en fodbold. Ja, så er det desværre nok ikke noget for hende, hun har som sagt én bold i hård plast, og den gider hun bare slet ikke... Men da jeg googlede boomer bold, så fandt jeg en video af en der havde puttet den op i et badekar, og hunden havde stor fornøjelse med at den hoppede rundt i vandet :klap: Så måske skulle jeg fylde Luna's badekar og se om plastik bolden blev lidt sjovere af at flyde rundt i vand? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Luna gider heller ikke det der plast, i hvert fald ikke den vi har som er lidt mindre end en fodbold Jeg googlede godt lige den der hyrdebold, og den er godt nok dyr Men hvis jeg havde garanti for at hun ville syntes den var sjov (og at den ville holde), så kunne jeg godt finde på at købe den, i længden er det jo nok billigere end at blive ved med at købe nye bolde...[/quote Jeg tror godt den kan holde - den er jo lavet til det :5up: En anden ting er så om ikke de bliver trætte af den, når den bliver "hverdag" - det tror jeg :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Gu' ved om man kan købe sådan en til børn, som man sidder på og hopper. Den er lavet i tyk gummi - må da kunne holde :hmm:Så kunne man skære håndtaget af Ja, det kunne da godt være en idé. Men findes de stadig? Jeg kan godt huske dem fra min barndom, men jeg aner da ikke om de stadig eksisterer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg tror godt den kan holde - den er jo lavet til det :5up: En anden ting er så om ikke de bliver trætte af den, når den bliver "hverdag" - det tror jeg :hmm: Det kan så godt være at det hovedsageligt er nyhedens interesse der gør den spændende, og det ville jo altså godt nok være surt hvis en bold til 1.300 kroner gik hen og blev kedelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Ja, det kunne da godt være en idé. Men findes de stadig? Jeg kan godt huske dem fra min barndom, men jeg aner da ikke om de stadig eksisterer Ja, de findes stadig :5up: Jeg, store kvaj, nåede ikke at købe en i Aldi for et par uger siden - de havde dem til en 50'er, øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Ja, de findes stadig :5up: Jeg, store kvaj, nåede ikke at købe en i Aldi for et par uger siden - de havde dem til en 50'er, øv Æv ja, det kunne da ellers have været sjovt Måske skulle man gå en tur på et stort loppemarked og se om de havde nogle sjove ting man kunne bruge som legetøj? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Øj, se lige her, Lonny Det er sgu' da rimeligt billigt www.mainsport.dk - Hoppebold - Kangaroo 60 - 40013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Øj, se lige her, Lonny Det er sgu' da rimeligt billigt www.mainsport.dk - Hoppebold - Kangaroo 60 - 40013 Ja, det var da en helt ok pris, sådan en tror jeg da vi skal have :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Fandt lige en der er endnu billigere Hoppebold, Kangaroo Super ø60 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Fandt lige en der er endnu billigere Hoppebold, Kangaroo Super ø60 Her har jeg jo ligefrem råd til at købe to stks. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts