Hop til indhold

Oskars lille beundre.


Jane
 Share

Recommended Posts

I går havde vi besøg af et par af vores gode venner, som vi ikke havde set længe, De havde i mellemtiden fået en lille bomuldshund, som selvfølgelig blev inviteret med. Xigo som den lille fyr hedder, er en charmerende lille hund med masser af mod på livet. Han kører motorcykel med sin far, så sidder han i en speciel hundetaske og han elsker det.

 

Vi tabte vores hjerte til Xigo og Xigo tabte sit hjerte til Oskar, han fulgte Oskar i hælende og lå ved ham når der blev hvilet, hvilket der ikke var meget tid til, for hele området skulle undersøges og der blev badet, for han skulle jo være hvor Oskar var.

Det gik over stok og sten, når alle 3 hunde lavede markfræs.

 

Om aftenen blev et tons kyllingekød skåret i små stykker kastet ud og gemt i høj græs og buskadser på et stort område. Det gjorde lykke.

 

Efter vi havde grillet og det var blevet køligt, rykkede vi indefor i sommerhuset. Men ville Oskar være ude, ja så ville Xigo det også og Ligedan når Oskar ville være inde.

 

Hørte i dag, at Xigo var faldet i en dyb søvn i bilen, da vores gæster kørte hejm kl. 0.30. Xigo havde haft en dejlig dag hos os i sommerhuset.

 

Jeg er stolt af mine 2 store dejlige hunde, de er bare så gode til små hunde og Oskar har tålmodighed som en engel. Det var tydeligt at Xigo følte sig tryg ved at være sammen med begge mine hunde. Men det var Oskar han totalt tabte sit hjerte til. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...