Hop til indhold

Heej Alle :)


Gæst Eyecatcher
 Share

Recommended Posts

Gæst Eyecatcher

Heej alle :vinken:

 

Jeg hedder Isabella og er 17 år.

Jeg er ny her på forummet .

Jeg har en löwchen, han hedder Ivy (Lions of Denmark Eternal Eyecatcher) og han er næsten 5 måneder. Jeg har fået ham med henblik på udstilling, som jeg elsker.

Jeg har også en labrador tæve på 2½ år . Som jeg træner en smule lydighed med .

 

Kh Isabella

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Velkommen.

 

Hvad laver du ellers med dine hunde?

 

Tak:-D

ja hvad laver jeg med dem :-D

jeg glemte at skrive at min moar er kennel-lowchen.. og hun er en strid madam når det gælder aktivering osv med hundene (man får ikke lov til at slappe meget af her :lol:). Men ellers så er jeg med i skoven med dem. Spiller de der forskellige spil, laver fodersøg. Soignerer dem. Gucci, min labrador, ved ikke hun er en labrador. Hun tror helt sikkert at hun er en løve :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tak:-D

ja hvad laver jeg med dem :-D

jeg glemte at skrive at min moar er kennel-lowchen.. og hun er en strid madam når det gælder aktivering osv med hundene (man får ikke lov til at slappe meget af her :lol:). Men ellers så er jeg med i skoven med dem. Spiller de der forskellige spil, laver fodersøg. Soignerer dem. Gucci, min labrador, ved ikke hun er en labrador. Hun tror helt sikkert at hun er en løve :mrgreen:.

 

Åh din stakkel med den mor og en lab med identitetsproblemer :-P

 

Men gamle lab troede et tidspunkt han var en basenji!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hej og velkommen!

Var det dig vi så på tv dengang med "Danmarks sødeste hund"-konkurrencen?

 

Mange tak :)

Ja det var mig fra TV dengang :) Sjovt at jeg stadig bliver genkendt sådan :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :)

Ja det var mig fra TV dengang :) Sjovt at jeg stadig bliver genkendt sådan :lol:

 

Ja da, vi var da mange der sad foran fjerneren den dag for at se løwchens :-D -Og du blev da oven i købet interviewet :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak:-D

ja hvad laver jeg med dem :-D

jeg glemte at skrive at min moar er kennel-lowchen.. og hun er en strid madam når det gælder aktivering osv med hundene (man får ikke lov til at slappe meget af her :lol:). Men ellers så er jeg med i skoven med dem. Spiller de der forskellige spil, laver fodersøg. Soignerer dem. Gucci, min labrador, ved ikke hun er en labrador. Hun tror helt sikkert at hun er en løve :mrgreen:.

 

 

Du skal bare skrive om det her hvis hun bliver for strid :lol:

 

Velkommen, har vidst engang set dig i TV :-D

 

Glæder mig til at høre om dig og dine hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Velkommen til- godt at se dig herinde :mrgreen: - så fik hun dig overtalt alligevel, hva? ;-)

 

Jaer , hun valgt at vi satte os ned sammen og lavede en profil til mig, så jeg kunne komme i gang :D haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hm..... er HUN det?? ... Måske du skulle forfremmes til Shitcollector det næste stykke tid :cool:

Har du egentlig tid til at være på fora i skoletiden?:engel:

 

:mrgreen::mrgreen: men velkommen alligevel :mrgreen:

 

Det kan jeg lige love dig at hun er - du burde møde hende :lol: :blink:

Haha , jeg ER i forvejen shitcollector - så det er ingen straf :blink:

 

.. Men mange tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Ja da, vi var da mange der sad foran fjerneren den dag for at se løwchens :-D -Og du blev da oven i købet interviewet :banan:

 

Det må jeg nok sige, lavede min mor så meget reklame for at jeg skulle i fjernsynet? Det var godt nok hårdt for både Nalini og jeg at blive fulgt en hel dag af et kamera, og alt det andet.. Men vi hyggede os :)

Jeg blev interviewet, fordi mor pænt takkede nej til at komme så meget i fjernsynet, det handlede jo om unge og hunde , så hun takkede pænt nej - Men jeg kan love at jeg var nervøs :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...