Hop til indhold

Hvalpe og unghunde samt rolige voksnehunde


Gæst DixZie
 Share

Recommended Posts

Gæst DixZie

Ozzie vil så gerne møde andre hunde, da han har været meget nervøs førhen ang. store hunde ville det være skønt hvis der var nogle der ville mødes og lege, gå ture eller træne lidt med os.

 

Han elsker og lege, og er ikke så bange mere, nu er han kun lidt forsigtig og det er jo super. :-D

 

Det er åbenbart ret svært og finde hunde i kolding og omregn der har lyst til og mødes med Ozzie. :cry:

 

Håber det lykkes denne gang. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, gerne, men I bor alt for langt væk :(

 

Hvis I nogensinde kommer til Odense, så har jeg en meget legesyg unghund, som kommer ud af det med alle hunde. Men det hjælper dig jo ikke rigtig i det daglige. Måske der ikke er så mange i Koldingområdet herinde.

 

Du kan også prøve Hundegalleri.dk måske? Jeg synes, det er forstyrrende forum, men mange er vist ret glade for det, og jeg ved, at de har et forum til hundetræf.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, gerne, men I bor alt for langt væk :(

 

Hvis I nogensinde kommer til Odense, så har jeg en meget legesyg unghund, som kommer ud af det med alle hunde. Men det hjælper dig jo ikke rigtig i det daglige. Måske der ikke er så mange i Koldingområdet herinde.

 

Du kan også prøve Hundegalleri.dk måske? Jeg synes, det er forstyrrende forum, men mange er vist ret glade for det, og jeg ved, at de har et forum til hundetræf.

 

 

Øv ja lidt for langt væk, skal da nok lige sige til hvis vi finder vejen til Odense en dag :mrgreen:

 

Har prøvet og skrive på hundegalleriet, men som du selv skriver så er det lidt forstyrrende, men håber da det lykkes. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor godt nok i Horsens, men kan godt flytte os lidt i vores bil... ;-) Vi er dog ikke interesseret i hundeleg - da Karla som regel ikke ønsker at lege med hunde hun ikke kender...

 

Men træning eller en god tur i et dejligt område er vi altid friske på :-D

 

 

Tror Ozzie helst vil lege først, da han jo kun er 4 måneder og nok ikke er til og holde i ro, før han lige har leget lidt.

 

OG det har ikke været nemt og træne det med ham da vi ikke rigtig møder andre hunde, og hvalpetræning holder sommerferie. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror Ozzie helst vil lege først, da han jo kun er 4 måneder og nok ikke er til og holde i ro, før han lige har leget lidt.

 

OG det har ikke været nemt og træne det med ham da vi ikke rigtig møder andre hunde, og hvalpetræning holder sommerferie. :hmm:

 

Så tror jeg vi venter lidt med at komme... Karla er så "ustabil" med hvalpe... nogle elsker hun fra dag 1 og er total super legetante og andre synes hun skulle have været druknet ved fødslen :vedikke: så det er lidt et sats at håbe på at hun ville elske Ozzie :-D

 

Det må vi hellere lade være med at udsætte ham for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tror jeg vi venter lidt med at komme... Karla er så "ustabil" med hvalpe... nogle elsker hun fra dag 1 og er total super legetante og andre synes hun skulle have været druknet ved fødslen :vedikke: så det er lidt et sats at håbe på at hun ville elske Ozzie :-D

 

Det må vi hellere lade være med at udsætte ham for ;-)

 

Ja tror vi venter lidt med det så :-D

 

Ville være synd for Ozzie hvis han ikke kan lide ham jo ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...