Hop til indhold

nu er det helt galt


guanomo
 Share

Recommended Posts

Jeg kan desværre ikke nå derned:cry: Jeg skal være til massør med Luna kl 12 i Osager ved Roskilde, og det varer gerne en times tid. Ellers var jeg kommet.. Øv altså

 

Jeg håber I finder ud af noget og at I får et resultat, der kan bruges til noget

satser stadigvæk på at få fat i min mor, men hun har ikke taget sin fon endnu.

Ærger mig vi ikke bad dem om at tage af ryggen også sidst han fik taget af hofterne ...:stupid: men altid nemt at være bagklog jo.

 

men vildt sødt af dig :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi tager over og for taget et røngten billed i dag kl 13.

Så vi håber vi snart kan finde ud af hvad der driller.

Arbejdet er heldigvis forstående så har fået fri til det :5up:

 

nu mangler jeg bare at finde en bil og chauffør :shock:

 

Håber :x:, at I i dag finder ud af, hvad der er galt med bette Cujo :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
satser stadigvæk på at få fat i min mor, men hun har ikke taget sin fon endnu.

Ærger mig vi ikke bad dem om at tage af ryggen også sidst han fik taget af hofterne ...:stupid: men altid nemt at være bagklog jo.

 

men vildt sødt af dig :kys:

 

Fik du fat i hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik du fat i hende?

jeps, hun var taget ud til veninde og havde "glemt" sin mobil ude i bilen, heldigvis kom hun i tanke om hun havde glemt og opdagede alle mine mistede opkald :lol:

som hun sagde "jeg kommer jo når du ringer" :lun: hun er altid klar på at køre for os når vi har brug for det og hun kan, hun er verdens bedste mor :lun: og det er på trods af hendes sygdom.

Så har lovet hende at male hendes hus for hende inden vinteren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
jeps, hun var taget ud til veninde og havde "glemt" sin mobil ude i bilen, heldigvis kom hun i tanke om hun havde glemt og opdagede alle mine mistede opkald :lol:

som hun sagde "jeg kommer jo når du ringer" :lun: hun er altid klar på at køre for os når vi har brug for det og hun kan, hun er verdens bedste mor :lun: og det er på trods af hendes sygdom.

Så har lovet hende at male hendes hus for hende inden vinteren.

 

OK, dejligt :-D Ellers havde jeg gerne taget turen

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps, hun var taget ud til veninde og havde "glemt" sin mobil ude i bilen, heldigvis kom hun i tanke om hun havde glemt og opdagede alle mine mistede opkald :lol:

som hun sagde "jeg kommer jo når du ringer" :lun: hun er altid klar på at køre for os når vi har brug for det og hun kan, hun er verdens bedste mor :lun: og det er på trods af hendes sygdom.

Så har lovet hende at male hendes hus for hende inden vinteren.

 

Det var godt i fik fat i en bil. Held og lykke med det hele.

 

 

Og den dag jeg lærer at kører bil, skal jeg nok komme og hjælpe dig..... mod du maler hele mit hus jo :blink::mrgreen:

(det var en sød ting af dig at gøre for hende :5up: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...