Hop til indhold

Hvad er det for noget? (billeder)


vinhou
 Share

Recommended Posts

Hvis nogen kunne tænke sig en opdatering, så kommer den her. Dyrlægen tjekkede hendes hotspot i torsdags, og han var ikke helt tilfreds med den måde det så ud på. Derfor tog han en prøve, som så skulle dyrkes, og jeg skal ringe til dem idag for at høre, hvad de har fundet ud af.

 

Derudover har Sascha nu fået nogle knopper ovenpå hovedet indenunder pelsen. Man kan tydeligt mærke dem, det føles som nogle små sår. Jeg ved ikke, om det er sådan hotspot ser ud i det første stadie, men... ih, stakkels, uheldige Sascha. :cry:

 

Æv, sikke en opdatering, det var ikke lige det vi havde håbet på:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, sikke en opdatering, det var ikke lige det vi havde håbet på:cry:

Nej. Og hun virker lidt trist igen; men hun er også lige kommet i løbetid, og så har jeg fundet ud af, at hun har lopper (de har derfor begge fået en loppekur idag). Suk og suk. Jeg skal ringe til dyrlægen mellem 14 og 15, så det bliver interessant at høre, hvad den prøve har vist.

 

Stakkels lille snuttepige. :hjerte::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej. Og hun virker lidt trist igen; men hun er også lige kommet i løbetid, og så har jeg fundet ud af, at hun har lopper (de har derfor begge fået en loppekur idag). Suk og suk. Jeg skal ringe til dyrlægen mellem 14 og 15, så det bliver interessant at høre, hvad den prøve har vist.

 

Stakkels lille snuttepige. :hjerte::cry:

 

 

Stakkels puttepige:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det krydser vi fingre for.. Hvornår vil du få svar på, hvad der var i den prøve, dyrlægen tog?

Altså, prøven de tog kom frem til, at hun skulle have den antibiotika, som jeg hentede igår; jeg fik ikke rigtig mere at vide end det, men jeg skal snakke med dem igen indenfor 10 dage (hvor kuren ophører).

 

Hendes sår væsker slet ikke mere idag og ser ud som om det er ved at være på vej til at hele. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, prøven de tog kom frem til, at hun skulle have den antibiotika, som jeg hentede igår; jeg fik ikke rigtig mere at vide end det, men jeg skal snakke med dem igen indenfor 10 dage (hvor kuren ophører).

 

Hendes sår væsker slet ikke mere idag og ser ud som om det er ved at være på vej til at hele. :5up:

 

Okay, så lader det til at det virker:-D Fortsat krydsede fingre:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, prøven de tog kom frem til, at hun skulle have den antibiotika, som jeg hentede igår; jeg fik ikke rigtig mere at vide end det, men jeg skal snakke med dem igen indenfor 10 dage (hvor kuren ophører).

 

Hendes sår væsker slet ikke mere idag og ser ud som om det er ved at være på vej til at hele. :5up:

 

God bedring til hende :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...