Hop til indhold

Papillonhvalp på 15 uger


Gæst Donner
 Share

Recommended Posts

Hej Hundeforum.

Som nogen nok har set, så har jeg en Papillon hvalp på bare 15 uger. Desværre er jeg reageret allergisk på den, ikke kun med eksem, men på mine luftveje. Jeg er blevet anbefalet, at skille mig af med den - og har derfor truffet beslutningen, at jeg skal af med ham.

 

Jeg har været i kontakt med opdrætter, så de er lidt indenover hvem der evt. får ham videre fra mig.

 

Han har lige været på prøve hos en familie, men deres datter kunne ikke lade ham være, så derfor sagde de nej tak, selvom de mente han var en super dejlig hund. Det er han også, og jeg ville gerne selv have beholdt ham.

 

Jeg kunne allerhelst tænke mig, at han kunne komme til et hjem forholdsvis tæt på mig, da min søster han en bror fra samme kuld, så de fortsat kunne lege. Der var også en mulighed for, at den nye ejer måske kunne få passet hunden der, hvis man skulle et eller andet en dag. Det ved jeg, at min søster ville være meget glad for, samt sætte stor pris på. Dog ved jeg godt, at det kan være svært at opfylde.

 

Da jeg købte ham gav jeg 5000 kroner for ham. Han er uden stamtavle, men begge forældre har stamtavle. Siden jeg fik ham er han blevet vaccineret anden gang + har fået en del legetøj og der kommer mad med til ham. Vil ikke skrive nogen pris, da det ikke er det vigtigste, men dog har jeg ikke lyst til at der bliver skambudt(f.eks. 50 kr). Derudover ser jeg meget gerne, at I skriver hvad I mener, at I kan tilbyde ham af liv for fremtiden.

 

Send mig en mail herinde hvis det har interesse. Det skal gerne være hurtigst muligt, men stadig skal det være et hjem, hvor jeg føler mig sikker på, at det er blivende, så han ikke skal videre igen. Også derfor, at jeg ligger en annonce op herinde.

 

Håber nogen reagerer, da han er en super dejlig hund!

Mvh

John

 

2eq5tut.jpg

 

k96tlf.jpg

 

20k6l53.jpg

 

2ms4tpg.jpg

 

2dandk9.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Han ser virkelig dejlig ud:lun:

 

Det må være ekstremt svært at skulle af med ham.. Men det lyder til at du vil gøre alt for at finde det helt rigtige hjem til ham.

 

Jeg krydser fingre for at den helt rigtige familie dukker op.

 

Pøj pøj, og mange varme tanker her fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser godt nok kær ud :lun: kan godt forstå du er ked af at skulle af med ham... Men måske skulle du lige skrive hvor du og søster bor ;-) hvis du helst ser folk fra det område får ham :-D

 

 

Det var nok ikke helt dumt. Vi bor på sydsjælland begge to, så hvis det var heromkring - og med nogen, som kunne være interesseret i at arrangerer legedage, så ville det være helt super, men selvfølgelig er det ikke et krav, som bare skal opfyldes. Det kunne bare være super - og min søster ville være vildt glad for det ved jeg! Og som sagt, så var der måske en pasningsmulighed der, hvis man evt. skulle noget en dag, hvor hunden bare ikke kunne komme med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man glæde fortælle, at jeg har fundet et nyt hjem til hunden.

 

Det er hos en familie på 2 forældre og 2 voksne børn. De har katte og en anden hund af samme race(Papillon).

 

Har fået afvide, at han har det super godt, så det er jeg jo MEGET glad for! Desuden har de lavet aftaler med min søster, så det er jo også godt.

 

Jeg er bare glad for, at han har fået et super godt og blivende hjem - og at der er kommet styr på det og jeg kan "komme videre"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...