Hop til indhold

Yes, endelig....... min corgi


Gæst Braarup
 Share

Recommended Posts

Gæst Braarup

Hej alle sammen

 

Endelig er det min tur: JEG HAR FÅET HUNDEN :banan:

 

Pludselig for ca 1-1 1/2 år siden, møder jeg denne race, og bum :hjerte:, sådan en er jeg altså nødt til at have. En stor lille hund, hyggerøv, klog, arbejdsom og puttetrold. - Lidt som et mega kinderæg:-D

 

De næste mange måneder går så med at læse alt hvad jeg kan finde om racen -Og det bekræftede at det var denne race vi ville have.

 

Jeg var ikke helt vild med tanken om en hvalp, så jeg har ledt og ledt og søgt alle steder efter en ung eller voksen, og lige pludselig for 14 dage siden - Så var hun der bare....

 

Luci-Puttetrold på 3 år flyttede hjem til os i mandags, og indtil videre går det bare så super godt:klap:Hun elsker mennesker og hunde, store som små

 

Hun kommer fra en meget anderledes hverdag, end den hun får hos os. Hun kender faktisk ingen kommandoer, hun jagter biler (minder lidt om en selvmordsaktion :damn:- som kommer til at koste tons af træning, men hun skal nok lære det) (specielt efter jeg får nogle super råd herinde:blink:)

 

Sit, dæk osv er også en by i rusland, men det er utroligt hvad lækre godbidder kan gøre:-D

 

Mange glade hilsner fra en corgi-ejer :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...