Hop til indhold

Foredrag, kan man kysse en slædehund


FOX
 Share

Recommended Posts

Så holder Hundens Tarv foredrag med

 

Karen Kolbeck:

"Kan man kysse en slædehund"

 

Søndag den 5. september 2010

Kl. 14.00

Det Gamle Posthus

Stationsvej 2

5750 Ringe

 

Pris: kr. 50,- incl. kaffe og kage

Tilmelding nødvendig senest den 1. september (a.h.t. kaffe og kage)

 

Man kan tilmelde sig på:

Hundens Tarvs telefon: 6070 4152

E-mail: [email protected]

Eller online via Hundens Tarvs webshop:

 

Et spændende og medrivende foredrag om slædehunde og de mange facetter i livet

som slædehundeejer. Der vil være demonstration af forskelligt grej, som denne sport

involverer – og man kan måske møde en kyssebar slædehund.

 

KarenKolbeck.jpgKaren Kolbeck

Har arbejdet som veterinærsygeplejerske på forskellige klinikker i 13 år indtil 1990. Igennem ti år har hun været ansat som konsulent hos Hill´s. Karen er tillige indehaver af dyrlægefruens-dyrepension og uddannet hundeinstruktør i PAFF hos Lone Greva.

 

Karen's altopslugende lidenskab er slædehunde-kørsel. Hun har pt. 22 Siberian

Huskies, som hun kører løb med, dels i Danmark på vogn, men også på slæde i Sverige og Norge.

 

 

Håber at se nogen herinde fra :mrgreen:

 

(jeg har et par pladser i bilen fra Sjælland - hvis der er nogen der vil med ? - så skriv en pb til mig, først til mølle princippet gælder :blink:)

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaada det vil jeg rigtig gerne med til!

 

Jeg vil også rigtig gerne med i bilen og jeg vil super gerne klappe Aslan :-D Jeg går ud fra at det er arrangement uden hund, så skal lige tjekke med manden når han kommer hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaada det vil jeg rigtig gerne med til!

 

Jeg vil også rigtig gerne med i bilen og jeg vil super gerne klappe Aslan :-D Jeg går ud fra at det er arrangement uden hund, så skal lige tjekke med manden når han kommer hjem.

 

Buddha fik den første plads i bilen :5up: - 2 tilbage :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, der kan jeg godt finde op :mrgreen:

 

 

Så kan ikke andet end tillade mig at komme :blink:

 

Og hvis andre end fox kommer, kan jeg måske overtale martin og aslan til at komme op efter foredrget :blink:

 

:evil: hvad mener du med, at hvis der kommer andre - Ringe er valgt, så jeg kan kysse mere med Aslan :engel: - eller nowet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre nej - dog har foredragsholder har hund med :blink:

Okay, så vil jeg overveje at komme. Men lover intet. Da hundene endnu ikke kan være alene i lang tid. Hvor lang tid tager det?

 

:ae: jeg kan godt se dig søde ven :ae: men ved det heller nix :vedikke:

Wee :banan:

sorry - blev nødt til at gå ud og redde Alto - han havde helt vildt mange af de der burret i hele hovedet efter træning :genert:

Heheh, helt i orden. Frygtede jeg var blevet usynlig :genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Fox, hvorfor kyssede du ikke bare Bamses våde snude her i aften?

Han deler gerne ud af møsser :-D

 

Fårk, hvor var vi våde :cry:

 

Fordi jeg jo prøver at få lavet nogle foredrag på Fyn - så det ikke altid er på Sjælland :drille:

 

Og forøvrigt gider Bamse jo slet ikke at kysse :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg jo prøver at få lavet nogle foredrag på Fyn - så det ikke altid er på Sjælland :drille:

 

Og forøvrigt gider Bamse jo slet ikke at kysse :fornaermet:

 

Det passer tivertifald ikke - du skal bare stikke hovedet ned til ham, så, slurp...........:mrgreen:

 

Og i øvrigt har jeg overhoved ikke sagt noget om at det var for dårligt, at foredraget var på Fyn.......jeg har kun tænkt det :lol::mrgreen: FOX mind reader :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så holder Hundens Tarv foredrag med

 

Karen Kolbeck:

"Kan man kysse en slædehund"

 

Søndag den 5. september 2010

Kl. 14.00

Det Gamle Posthus

Stationsvej 2

5750 Ringe

 

Pris: kr. 50,- incl. kaffe og kage

Tilmelding nødvendig senest den 1. september (a.h.t. kaffe og kage)

 

Man kan tilmelde sig på:

Hundens Tarvs telefon: 6070 4152

E-mail: [email protected]

Eller online via Hundens Tarvs webshop:

 

Et spændende og medrivende foredrag om slædehunde og de mange facetter i livet

som slædehundeejer. Der vil være demonstration af forskelligt grej, som denne sport

involverer – og man kan måske møde en kyssebar slædehund.

 

KarenKolbeck.jpgKaren Kolbeck

Har arbejdet som veterinærsygeplejerske på forskellige klinikker i 13 år indtil 1990. Igennem ti år har hun været ansat som konsulent hos Hill´s. Karen er tillige indehaver af dyrlægefruens-dyrepension og uddannet hundeinstruktør i PAFF hos Lone Greva.

 

Karen's altopslugende lidenskab er slædehunde-kørsel. Hun har pt. 22 Siberian

Huskies, som hun kører løb med, dels i Danmark på vogn, men også på slæde i Sverige og Norge.

 

 

Håber at se nogen herinde fra :mrgreen:

 

(jeg har et par pladser i bilen fra Sjælland - hvis der er nogen der vil med ? - så skriv en pb til mig, først til mølle princippet gælder :blink:)

 

Årh, Karens hunde er bare så dejlige! :lun:

 

Og det er rigtig spændende at høre hende fortælle om det at have og træne slædehunde, så i kan godt glæde Jer! :5up:

 

Det bedste er næsten når hun hiver selerne frem.. så begynder de ellers så rolige hunde at "hyle" af iver! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, Karens hunde er bare så dejlige! :lun:

 

Og det er rigtig spændende at høre hende fortælle om det at have og træne slædehunde, så i kan godt glæde Jer! :5up:

 

Det bedste er næsten når hun hiver selerne frem.. så begynder de ellers så rolige hunde at "hyle" af iver! :klap:

 

Jamen ja - jeg glæder mig endnu mere nu :mrgreen: Og lige præcis den der ting med at se de hunde vi fik prøvetur med, hvor fuldstændig vilde de blev af at vide, at de skulle ud og løbe... arjmen det overgår alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...