Hop til indhold

Aslan og barnet Freja


Aslan
 Share

Recommended Posts

Er en stolt hudne ejer i dag :lun: og har virkelig den aller bedsste hund :lun:

 

 

Igår havde vi besøg at min veninde, endes pige på 5 og jyden :mrgreen:

Jyden er den nye kæreste og syntes Aslan var stor, selv om Mette flere gange havde sagt, "jamen han er sådan rigtig stor", men folk forstår det åbenbat først, når de ser ham. Men jyden var ikke at skræmme, efter 10 min havde Aslan hjernvasket ham :5up: (det er jeg selvf stolt af, men det gør han jo altid:5up: :blink: )

 

Nå, men Freja kommer, og Aslan er ovenud lykkelig, så vi går ud og hilser i haven i 10 min tid. Så går vi ind, og det kæmer over for Aslan, og han ligger an til at takle hende, så han får lige time out. Så falder Dreja til ro, og resten af aftenen er god.

 

Nu kan Aslan og Freja nemlig lege sammen, stadig under MEGET opsyn, for man ved jo aldrig med monstrummet eller Freja for den sags skyld, for pludselig fik hun en skideballe for at have hevet Aslan i halen.

 

Nå, men altså, så leger de jo gemmeleg, og Aslan er jo utrolig obs på Freja så intet problem med at finde hende. Men da så Aslan skal findes, og hun 5. gang har fundet ham hurtigt, tager de det ud i haven.....

 

maritin får skubbet aslan - det så så morsomt ud at jeg næsten havde peesset i mine bukset - om bag en busk og lagt ham af.

 

Matin siger DU BLIVER meget dybt og meget bestemt... rigtig mange gange........... og så kalder han på Freja, og hun kan ikke finde ham, hun går lige ud for busken og Aslan siger ikke et ord...........eller bevæger sig :shock:

 

Jeg blev mundlam......... min møghund blev liggende :hjerte:

 

Freja leder videre,,..... hun går langt om længe ned til busken og kigge bag den, ser Aslan og hviner og kalder...... Men Aslan blev liggende :shock:

 

Men Martin sagde han lå som et spændt elastik og da han endelig fik fri, tændte han også af med en løbetur :mrgreen:

 

Aslan kan jo godt li at lege fangeleg med Martin og jeg, Aslan har bolden i munden og så skal vi fange ham :5up: Det gider Martin og jeg jo ikke :roll:

 

Men det gad Freja, så fik "bønene" brandt lidt krudt af :5up:

 

 

Der er lang vej endnu, inden Aslan bliver vendet helt til børn.... men vi er godt på vej :banan:

 

 

Billed 1: bevis for at Aslan er blevet bedre, og nej han humpede hende ikke da kameraet blev slukket :mrgreen:

 

Billed 2: Aslan aflever frivilligt bolden, når Freja ber om den

"ai Aslan, giv mig så bolden"

 

Billed 3: nu som bedste venner :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...