Hop til indhold

Når hunden selv kan tænke!!!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Martin og jeg gik og snakkede om -igår - at vores hund ikke er uopdragen, men bare tænker selv!

 

jagthundene nede af stien, de gør jo tingene FØR ejeren ved at han vil have dem til det..... Helt vildt smart, hvis man er til sådan noget :blink:

 

Men da vi ligesom har indfundet os med at Aslan er som han er.......

Har vi jo bare en hund der selv tænker :blink::blink::blink:

 

 

Nå, men så her til morgen, da kl var 7:30 ville jeg jo på morgen tur..... tager hals båndet og så siger Aslan

 

"skrid pomfrit, du kan gå selv, jeg ligger og vågner :fornaermet:"

 

Erhm, Aslan kom nuuuu, har gjort maden parat til når du kommer hjem :blink:

 

"hva...er du dåhm eller hva?"

 

Aslan kom så!

 

"jeg kan ikke se dig, jeg kan ikke hører dig, DU eksistere ikke"

 

 

ASLAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!

 

"jeg ligger og vågner" :fornaermet:

 

Aaaaaaaaaaarhmeeeeeeeeeeen Aslan KAN DU SÅÅÅ KOMME HER!!!!

 

"fint, men altså, jeg tilgiver dig ALDRIG for at du jager med mig, hrmp :fornaermet:"

 

 

 

 

 

Puha, nogle morgener kan være hårde :rolleyes:

Men da vi så bare ude, kørte halen jo i gear 5 og den tøsefornærmede var i et vældigt humør :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha det lyder total ligesom Brutus, hvor hver eneste morgen foregår således.

 

JEg står op kl 5.45. Vækker hundene som ligger i min seng.

 

Bananna står op og er klar, brutus bliver liggende.

 

Jeg kalder på Brutus igen, han åbner øjene, jeg kalder igen, og han lukker øjnene og sige " jeg eksistere ikke, du kan ikke se mig"

 

Jeg bliver helt i tvivl om han er syg eller død, så stillie ligger han. Jeg går hen til ham, han har stadigvæk lukkede øjne, jeg skubber blidt til ham, for at se om han er i live, Ingen reaktion fra Brutus´ side han ligger bom stille.

 

Jeg konstatere at han trækker vejret, og siger pænt. Brutus vil du være sød at stå op?? Brutus åbner det ene øje og logre med hale spidsen, jeg kalder igen og han åbner nu begge øjne, ligger sig om på ryggen. JEg nusser ham på maven, og han står op. Skynder sig ned i stuen for at ligge sig i sofaen :-)

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm måske jeg har den forkerte hund :hmm:kender ihvertfald ikke til det der I beskriver, næ nej hjemme hos os vågner Zacko først (altså ikke til hverdag hvor første vække ur ringer 5.20 :shock:) men sådan i weekenden der står han klar kl 7.30 senest kl 8.00 og jeg mener klar :genert: som i nu skal vi op nu skal vi op nu skal vi op nuuuuuuuu...........

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe lyder som Ozzie hans far står op kl 6:30 og har prøvet at få Ozzie med ud og tisse flere morgner, men nej, mor sover så jeg bliver liggende, hvorfor skal jeg så tidligt op, så han har opgivet nu og lader ham ligge.

 

Når kl. så nærmer sig 8:00 8:30 så bevæger Ozzie på sig og mor vågner.

 

Mor tænker så, når så skal Ozzie nok ud og tisse så hun står op, men ak nej Ozzie bliver da bare liggende og gør til mor at hun skal komme i seng igen.:stupid:

 

Nej nej Ozzie nu er mor stået op, så ud af fjerende med dig også.

 

Når og kalde 4-5 gange, imens han gør, at han skal komme, før han letter røven og løber lige ud for at tisse. :stupid:

 

Skøre hund! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm måske jeg har den forkerte hund :hmm:kender ihvertfald ikke til det der I beskriver, næ nej hjemme hos os vågner Zacko først (altså ikke til hverdag hvor første vække ur ringer 5.20 :shock:) men sådan i weekenden der står han klar kl 7.30 senest kl 8.00 og jeg mener klar :genert: som i nu skal vi op nu skal vi op nu skal vi op nuuuuuuuu...........

 

Luna vågner, når jeg vågner.. Kl 6.55. ringer vækkeuret pt.. I weekenden sover vi til ca 8.. Og så er hun klar på tur.. Der er ingen bestikkelse eller overtalelse her:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...