Hop til indhold

Anbefal mig et foder der blir leveret til døren!


Tonks
 Share

Recommended Posts

sender de prøver ud? :hmm:

 

Jeg har lige skrevet til dem, og forespurgt mht. prøver - lige så snart jeg hører noget så skriver jeg det herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må meget gerne skrive til dem og spørge, da jeg også er nysgerrig. Men det ville nok være bedre med en uvildig kilde dog.

 

Skriv endelig hvis du finder ud af noget, for jeg vil da gerne vide om de gad gøre noget ved det eller ej. Jeg kan lige læse mig frem til, at foderet kun har eksisteret i lidt over et år, så de har måske haft nogle "startvanskeligheder".

 

Har hermed skrevet og spurgt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med at prøve Wolfsblut? Det bruger jeg selv, og Buster er helt vild med det :-). De har mange forskellige varianter (vist nok 7 slags, hvis du køber det gennem den tyske hjemmeside - det er meget billigere:klap:). De fås i 2 kgs og 15 kgs poser. Det er muligt at købe nogle sampak af forskellige slags med 3 x 2kg. Hvis du ikke vil købe det via Tyskland fører Porcani (og vist nok også petfoods) det også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst victors mor

Har du prøvet med det foder som hedder Canidae. Det er kornfrit og kan fåes med både laks og kylling og lign.

Jeg var forbi butikken søpet dyrehandel (tror jeg nok den hedder) i Svendborg og fik nogen smagsprøver på det forskellige. Victor elsker det men jeg bruger det kun som godbidder (da han spiser velfornøjet af sit hills). Men måske din lille vaps vil spise det. Men det er vist noget med at hvis man fodre med det så skal man også give noget ekstra kalk. Men du kan da ringe og snakke med dem i butikken. De giver en rigtig god vejledning og råd. Eller gå på deres hjemmeside og læs mere. Søpet Dyrehandel i Svendborg på Fyn webshop canidae felidae kvalitetsfoder hundefoder kattefoder fiskefoder legetøj udstyr - Soepet.dk

Det leveres også fragtfrit i dk ved køb over 200 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også den ser fin ud, og jeg tror også den kære Tonks deler godbidder ud, altså ud over det der olliverfoder!:5up::cool:

 

Altså nogen gange så fatter jeg ikke hvad du skriver :genert::lol:

 

 

Så har jeg fået svar fra Applaws:

 

Hello Melene,

 

The internet is a wonderful thing but unfortunately there is also a lot of

untrue information also flowing around and this is such an example. We do

not know of any other pet food which is made to such a high standard and

which uses such high grade ingredients. We use only British chickens which

have been passed fit for human consumption by ministry approved vets. Our

food has been passed the highest standard you can have for human food

production which is the 'British Retail Consortium Food Standard and

continuality receive the highest grade possible, grade A. Our dry food is

produced in the UK and is a great British success story and helps promote

British agriculture and employment through out the UK. We produce millions

of kilos of dry food which are now sold across the world in over twenty

countries which even include China.

 

 

Kind regards,

 

Mark

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nogen gange så fatter jeg ikke hvad du skriver :genert::lol:

 

 

Så har jeg fået svar fra Applaws:

Jeg synes den er svær. Det er rigtig nok, at alle kan påstå den slags ting, og vi så det jo selv med Wash and Go, hvor stor effekt det kan have, selvom det er usandt.

 

Jeg ved ikke...jeg holder mig alligevel væk. Den norske kennel, som vist er den, der har råbt allerhøjest omkring foderet, påstår, at de har fået trusselsbreve fra firmaet. Firmaet har også sagt, at de nu tester foderet for netop mycotoxins, men vil ikke offentligøre testene, selvom de er blevet spurgt om det flere gange.

 

Hvem skal man tro på? :vedikke:

 

EDIT: jeg læste, at en anden skrev, at man aldrig kunne vide sig sikker for mycotoxins, og at det var risikoen ved tørfoder, så der var ingen grund til at hidse sig op over lige dette foder. Nu ved jeg ikke helt hvad du har spurgt om, men firmaet svarer overhovedet ikke på, om de har haft problemer med deres foder...det er i hvert fald sindssyg dårlig krisekommunikation uanset hvad!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Luksusfoder
...og som man kan bestille prøver på!

 

 

Synes Izzie er blevet meget tynd på det sidste :vedikke: men hun spiser jo heller næsten intet :hmm:

 

Hun får Olivers Lamb lige nu, men den er snart færdig og så skal vi jo bestille noget nyt.

 

 

EDIT: det må godt være noget rigtig kræs :mums: for hun spiser jo ikke ret meget, bruger lige nu 13,5 kg på 1/2 år. Men der er gået længere tid denne gang, fordi hun ikke spiser det :genert:

Har du overvejet Acana? Godt nok forhandler jeg det selv, men det er altså et rigtig godt foder, prøv evt at kigge på min side vi har prisgaranti, så du skulle helst ikke finde det billigere andre steder;-)

Redigeret af guanomo
reklame
Link til indlæg
Del på andre sites

Har du overvejet Acana? Godt nok forhandler jeg det selv, men det er altså et rigtig godt foder, prøv evt at kigge på min side vi har prisgaranti, så du skulle helst ikke finde det billigere andre steder;-)

Hvis du vil have reklame for din hjemmeside er du velkommen til at få oprette en annonce

http://www.hunde-forum.dk/produkt-annoncering

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Så er der blevet leveret 12,5 kg Applaws til døren :mrsgreen: virkelig skønt ikke at skulle slæbe :klap:

 

Og bissen har erklæret sig tilfreds :blink:

 

Jamen så kan man da kalde det skånekost, i mere end en forstand!:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...