Hop til indhold

Anbefal mig et foder der blir leveret til døren!


Tonks
 Share

Recommended Posts

...og som man kan bestille prøver på!

 

 

Synes Izzie er blevet meget tynd på det sidste :vedikke: men hun spiser jo heller næsten intet :hmm:

 

Hun får Olivers Lamb lige nu, men den er snart færdig og så skal vi jo bestille noget nyt.

 

 

EDIT: det må godt være noget rigtig kræs :mums: for hun spiser jo ikke ret meget, bruger lige nu 13,5 kg på 1/2 år. Men der er gået længere tid denne gang, fordi hun ikke spiser det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du prøvet de andre Olivers varianter?

 

Ja fik nogen prøver, men det er ikke vildt ophidsende for hende :genert:

 

Prøv evt. at skrive til Porcani eller petfoods.dk og spørg om de vil sende nogle vareprøver.

 

okay det prøver jeg lige :5up:

 

Tænkte på det dér foder Tweesa nævnte ehm..applaws eller sådan noget? er det godt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja fik nogen prøver, men det er ikke vildt ophidsende for hende :genert:

 

 

 

okay det prøver jeg lige :5up:

 

Tænkte på det dér foder Tweesa nævnte ehm..applaws eller sådan noget? er det godt?

 

Ja, men tror ikke du kan få det i prøveposer. Men de sælger det på petfoods.dk, så prøv at smid dem en mail og spørg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men tror ikke du kan få det i prøveposer. Men de sælger det på petfoods.dk, så prøv at smid dem en mail og spørg.

 

Har skrevet til dem :5up: håber de gider sende nogen prøver :engel: er lidt nervøs for hende nu :genert:

 

Prøv lige at se hvor lille og tynd hun er :vedikke: altså ved godt hun ikke skal være kæmpe stor...men hendes knogler stikker lidt rigeligt ud :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes ikke at hun ser så tynd ud?

- hun er fin :hjerte:

 

 

Jeg er holdt op med at købe der de sække på 12-13 kg. jeg tror simpelthen at det når at miste for meget smag osv.

 

Flipsedyret skal jo kun have ca. 100 gram om dagen og hvis jeg ikke synes det er nok så putter jeg sommetider lidt ekstra lækkert i foderet, leverpostej, torskerogn eller hvad jeg nu lige kan finde på :blink:

 

Han har prøvet Kingsmoor, Acana og nu Selected fish...

Kingsmoor kunne han rigtigt godt li' (og de sender nogle store prøver ud :blink:)

Acana var ikke det store hit, men som den affaldskværn han er så ryger alt ned :mrgreen:

 

Olivers Selected Fish er helt klart det bedste han nogensinde har fået - han er totalt fjantet med det :hjerte::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige været inde og se dine billeder af Izzie fra i dag. Og jeg synes ikke hun er for tynd. Jeg synes hun ser fin ud:-D

 

:kys: tak! det nok bare min fantasi der løber af med mig så :oops::genert:

 

 

Synes ikke at hun ser så tynd ud?

- hun er fin :hjerte:

 

 

Jeg er holdt op med at købe der de sække på 12-13 kg. jeg tror simpelthen at det når at miste for meget smag osv.

 

Flipsedyret skal jo kun have ca. 100 gram om dagen og hvis jeg ikke synes det er nok så putter jeg sommetider lidt ekstra lækkert i foderet, leverpostej, torskerogn eller hvad jeg nu lige kan finde på :blink:

 

Han har prøvet Kingsmoor, Acana og nu Selected fish...

Kingsmoor kunne han rigtigt godt li' (og de sender nogle store prøver ud :blink:)

Acana var ikke det store hit, men som den affaldskværn han er så ryger alt ned :mrgreen:

 

Olivers Selected Fish er helt klart det bedste han nogensinde har fået - han er totalt fjantet med det :hjerte::klap:

 

Tak :kys:

 

hmm...Oliver selected Fish nægtede hun at røre :fornaermet:

 

Har bare ikke rigtig råd til at købe de mindre sække :genert:

 

Er faktisk blevet lidt hooked på det Applaws noget, det skulle være barf tørfoder :hmm: håber de vil sende mig en prøve for den mindste pose er 12,5 kg :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at google Applaws. Jeg var nemlig også total hooked på det, men så viste det sig, at det var noget indhold i som åbenbart var rigtig skadeligt, og der var en masse omtale af det i UK, mener jeg. Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af firmaets svar på tiltale og om de gjorde noget ved klagerne og ændrede indholdet, men har ikke kunne finde noget i den retning, så opgav foderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys: tak! det nok bare min fantasi der løber af med mig så :oops::genert:

 

 

 

 

Tak :kys:

 

hmm...Oliver selected Fish nægtede hun at røre :fornaermet:

 

Har bare ikke rigtig råd til at købe de mindre sække :genert:

 

Er faktisk blevet lidt hooked på det Applaws noget, det skulle være barf tørfoder :hmm: håber de vil sende mig en prøve for den mindste pose er 12,5 kg :mrgreen::lol:

 

 

Har jeg egentligt heller ikke, men vil have at det er nogenlunde frisk, både i smag og aroma, end at købe stort ind også gå og ærge mig over at det måske står og bliver kedeligt :genert:

 

 

 

EDIT: næste gang vi skal prøve nyt, vil jeg prøve golden Eagle, det ser rigtigt spændende ud ;o)

http://www.petsholistic.dk/

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kender jeg kun ALT for godt.. Her er det bare madportionen, der ser for lille ud:oops: Så vi skal ud og have en ny lille madskål:lol::lol:

 

haha :lol:

 

Prøv at google Applaws. Jeg var nemlig også total hooked på det, men så viste det sig, at det var noget indhold i som åbenbart var rigtig skadeligt, og der var en masse omtale af det i UK, mener jeg. Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af firmaets svar på tiltale og om de gjorde noget ved klagerne og ændrede indholdet, men har ikke kunne finde noget i den retning, så opgav foderet.

 

:shock: okaaay virker underligt for der står da at der ikke er tilsat andet end kød og grønt :vedikke: og Tweesa bruger det!?

 

Har jeg egentligt heller ikke, men vil have at det er nogenlunde frisk, både i smag og aroma, end at købe stort ind også gå og ærge mig over at det måske står og bliver kedeligt :genert:

 

 

gad vide om man ikke kan pakke det i vaccum poser eller lignende :hmm: så det holder sig frisk og sådan :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha :lol:

 

 

 

:shock: okaaay virker underligt for der står da at der ikke er tilsat andet end kød og grønt :vedikke: og Tweesa bruger det!?

 

 

 

 

gad vide om man ikke kan pakke det i vaccum poser eller lignende :hmm: så det holder sig frisk og sådan :vedikke:

 

Det kan fryses i portioner.. I frostposer.. så kan du tage op til en uge af gangen...

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: okaaay virker underligt for der står da at der ikke er tilsat andet end kød og grønt :vedikke: og Tweesa bruger det!?

Jeg kiggede på det til min kat i vinters - jeg ved ikke om problemet er det samme for deres hundefoder :vedikke:

 

Der var fundet mycotoxins i foderet, og inden for katteverdenen gav det et værre rama-skrig, da det er dødeligt.

 

Jeg kan dog nu se, at det også er dødeligt for hunde.

 

Det var derfor jeg droppede foderet, da producenten overhovedet ikke på sin hjemmeside eller via mine søgninger undskyldte for fadæsen og har sagt, at de vil gøre noget ved det. Det kan da godt være, at de har taget affære :hmm:Undrer mig bare, at hvis det kommer ud i medierne og folk hidser sig op over det, fordi et større antal kæledyr bliver forgiftet og dør, at man ikke fører en åben kommunikation. Men kan da være, at de bare er dårlig til markedsføring og kommunikation og problemet er løst.

 

Men bortset fra det, så vil jeg også sige, at det lyder som noget godt foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kiggede på det til min kat i vinters - jeg ved ikke om problemet er det samme for deres hundefoder :vedikke:

 

Der var fundet mycotoxins i foderet, og inden for katteverdenen gav det et værre rama-skrig, da det er dødeligt.

 

Jeg kan dog nu se, at det også er dødeligt for hunde.

 

Det var derfor jeg droppede foderet, da producenten overhovedet ikke på sin hjemmeside eller via mine søgninger undskyldte for fadæsen og har sagt, at de vil gøre noget ved det. Det kan da godt være, at de har taget affære :hmm:Undrer mig bare, at hvis det kommer ud i medierne og folk hidser sig op over det, fordi deres kæledyr bliver forgiftet, at man ikke fører en åben kommunikation. Men kan da være, at de bare er dårlig til markedsføring og kommunikation og problemet er løst.

 

Men bortset fra det, så vil jeg også sige, at det lyder som noget godt foder.

 

 

:shock: CHRIST man! tror nok lige det mysterium skal løses inden jeg bestiller noget som helst fra dem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at google Applaws. Jeg var nemlig også total hooked på det, men så viste det sig, at det var noget indhold i som åbenbart var rigtig skadeligt, og der var en masse omtale af det i UK, mener jeg. Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af firmaets svar på tiltale og om de gjorde noget ved klagerne og ændrede indholdet, men har ikke kunne finde noget i den retning, så opgav foderet.

 

Det var noget med kattefoderet kan jeg se, men kan ikke finde noget konkret om det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må meget gerne skrive til dem og spørge, da jeg også er nysgerrig. Men det ville nok være bedre med en uvildig kilde dog.

 

Skriv endelig hvis du finder ud af noget, for jeg vil da gerne vide om de gad gøre noget ved det eller ej. Jeg kan lige læse mig frem til, at foderet kun har eksisteret i lidt over et år, så de har måske haft nogle "startvanskeligheder".

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...