Gæst Castro Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 jeg ville lige prøve at skrive et indlæg, da jeg er ret ny herinde... For 2 uger siden fik jeg min dejlige lille hvalp Castro hjem og er bare så lykkelig over at vi lader til at passe utroligt godt sammen:hjerte: Han er en blanding af Border Collie og Japansk spids, så der bliver nok at se til, men han er allerede virkelig dygtig og lærenem, så det tegner rigtig godt. Jeg er sikker på jeg får god nytte af alle jeres gode råd, så på forhånd tak:-D hilsen Maria og Castro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Velkommen til HF. Og tillykke med den lille vaps :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mortilseks Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Hej og velkommen fra en som også er ny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Velkommen - det lyder som en dejlig aktiv blanding. Vi vil meget gerne se billeder af den lille vaps. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Velkommen til:banan: og stort tillykke med den lille ny:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Castro Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Velkommen - det lyder som en dejlig aktiv blanding. Vi vil meget gerne se billeder af den lille vaps. :hjerte: ja, han lader allerede til at blive en frisk hund;) hmm, forstår ikke hvorfor mit billede ikke vises, men på min profil er billedet af ham:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 ja, han lader allerede til at blive en frisk hund;) hmm, forstår ikke hvorfor mit billede ikke vises, men på min profil er billedet af ham:) har du lagt det ind som profilbillede?:. hvis du vil have billedet vist uden for hvert indlæg, skal du uploade den som avatar og så selvfølgelig velkommen til, og tillykke med den lille! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 ja, han lader allerede til at blive en frisk hund;) hmm, forstår ikke hvorfor mit billede ikke vises, men på min profil er billedet af ham:) Nu har jeg været inde at lure i dit album, han ser virkelig sød ud. Som stenshoej skriver, skal du uploade billedet under "Avatar" (i kontrolpanelet) for at få det vist sammen med dine indlæg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Castro Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Nu har jeg været inde at lure i dit album, han ser virkelig sød ud. Som stenshoej skriver, skal du uploade billedet under "Avatar" (i kontrolpanelet) for at få det vist sammen med dine indlæg. SÅ kom der billede på, hehe, man skal liiige ind i alt det teknik, men tak for hjælpen begge to. (og ja, han er ligeså sød som han ser ud:hjerte:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts