Gæst Nita Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Hej. Er der nogen, der kender noget til racen Chinese Crested og hvilke ting, hunden kan være allergisk over for - eller hvorfor den begynder at klø? Jeg har en lille tæve på lidt over 1 år, og hun klør sig meget på poterne og på kroppen. Hun har prøvet at få penicillin og nogle andre piller, der hedder Atopica Vet, men lige meget hjælper det. Hun får i øjeblikket Eukunuba dermatosis foder og bliver vasket med specialshampoo én gang i ugen efter dyrlægens anbefalinger. Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe:vedikke: Mvh. Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Smører du hende med creme af en slags? Deres hud er jo ret sart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Jeg kendte en der var allergsk overfor hårsækmider og det blev rigtig slemt. Der skulle vist tages flere prøver for at finde frem til det. God bedring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts