Hop til indhold

Mødes i Århus på søndag (17/8-10)


Gæst Casper_W
 Share

Recommended Posts

Gæst Casper_W

Hej!

 

Jeg er netop flyttet fra Odense til Århus, og har været ude og besøge et par af hundeskovene uden held. Jeg bor selv i Brabrand.

 

Er der nogen som kunne være interesseret i at mødes i en af hundeskovene så vores hunde kan lege lidt? Balto mangler lidt selskab :o)

 

For nu at sætte en dato, som som gør det lidt lettere, at finde ud af noget, tænker jeg søndag middag.

 

Med venlig hilsen

Casper

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Velkommen til Århus :5up:

 

Jeg er hundeløs indtil starten af det nye år så jeg kan endnu ikke tilbyde en legekammerat til Balto. Men har du prøvet Mollerup (hunde)Skov ? Den ligger ved Skejby. De gange jeg har gået der har jeg mødt masser af venlige hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Casper

 

Velkommen til Århus :blink:

 

Mollerup Skov som FrøkenWhipsy også nævner er fuld af søde hunde.

Hvis du går der ved 16 tiden til hverdag kan du næsten ikke undgå at møde en masse søde hunde.

 

Herudover er der også Vestereng (v. Skejby Sygehus) et dejligt sted hvor hundene virkelig kan strække ben :5up:

 

Begge er i Århus N.

 

Jeg er ikke så godt kendt med gode steder omkring Brabrand (hvor hundene kan løbe løs)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Casper_W

Med fare for at blive anklaget for alt muligt, vil jeg lige høre om der er nogen skove eller private grunde omkring århus hvor man samles en gang i mellem med nogle muskelhunde? For de har vist sig at være Baltos allerbedste legeekammerater af en eller anden grund :)

 

(send gerne som privatbesked, så der ikke er nogen som får morgenkaffen galt i halsen)

 

MVH

Casper

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, kunne jeg læse, men det er i snor og det gider jeg ikke, det er han jo så vant til. Han skal ud og bruge noget energi! :D

 

OK, men din hund er dersværre nok for stor til at lege med min.

Tænkte bare det måske kunne være en anledning til at lære nogle her inde fra at kende og så kan I selv lave legeaftaler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...