Hop til indhold

Hjælp til sjove konkurrencer


Bankov
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Jeg skal finde på nogle sjove konkurrencer til et større arrangement for min race. Jeg har selv et par idéer, men det ville være skønt at have lidt flere idéer at vælge imellem. Jeg er sikker på, at der har været tråde om den slags før, men jeg er desværre en klovn til at søge i Hf.

Vi bliver ca. 40 hunde, så jeg regner med at vi skal opdeles i hold på ca. 5-8 hunde pr. hold. Derfor skal de sjove konkurrencer være egnet til hold og ikke enkelte hunde.

Kan I hjælpe - enten med at finde de relevante tråde eller med forslag til sjove konkurrencer? :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Hvilket hold kommer først over en målstreg (ejerne står bag målstregen og kalder og hundene afventer et stykke derfra. Alle hunde skal være over for at holdet har gennemført).
  • Sækkeløb med hundene :mrgreen: Opdelt i hold selvfølgelig. Måske som en form for stafet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hundelorteopsamling på tid

 

Spred x antal grankogler, nødder eller andet på et område, udstyr hundeejerne med hundeposer og lad dem samle "hundelorte" op. Lukke posen og løbe hen i affaldsspanden med en pose af gangen.

Hunden skal evt. gå/løbe uden at trække i linen.

Det hold som først er færdig har vundet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor skal det være henne? :engel::engel::engel:

 

Hvad med sådan noget som at fiske pølsestykker op af en balje vand?

 

Et lille spor? Ved jeg ikke om man kan lave på den måde :vedikke:

 

Noget hundene kan samarbejde om? Hvilket hold kan hente flest stykker legetøj ud af et felt.

 

 

Synes det er svært når det er hold :engel::-D

 

Fiske pølsestykker og spor kan jeg slet ikke overskue med 40 hunde :lol:

 

Den med at hente legetøj vil jeg lige kigge nærmere på. Tak for forslagene :5up:

 

Ja, det er ikke let når det er hold :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Hvilket hold kommer først over en målstreg (ejerne står bag målstregen og kalder og hundene afventer et stykke derfra. Alle hunde skal være over for at holdet har gennemført).
  • Sækkeløb med hundene :mrgreen: Opdelt i hold selvfølgelig. Måske som en form for stafet?

 

- Der må desværre ikke være løse hunde på arealet (en stor cirkusplads)

(jeg ser også for mig et sjovt kaos med shibaer som løber rundt på må og få :klap:)

 

- Staffet skal vi helt sikkert ha' :5up:

 

Tak for foreslagene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundelorteopsamling på tid

 

Spred x antal grankogler, nødder eller andet på et område, udstyr hundeejerne med hundeposer og lad dem samle "hundelorte" op. Lukke posen og løbe hen i affaldsspanden med en pose af gangen.

Hunden skal evt. gå/løbe uden at trække i linen.

Det hold som først er færdig har vundet.

 

Hi-hi, den er fin - det må vi prøve :klap:

 

Mange tak for foreslaget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...