Gæst Elkjær Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 .. Og i den anledning får I lige et par billeder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 hvor er han fin :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Suk:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Jeg har lige været inde på din profil for at tjekke hvad race hund det var.. Jeg sad og tænkte en blanding af noget chokoladelab og noget andet langhåret.. og så ser jeg at det er ægte cocker... FLOT... Sikke en dygtig cocker-ejer jeg er... :damn: Undskylder til jeres meget racetypiske, smuksak af en hvalp... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elkjær Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Jeg har lige været inde på din profil for at tjekke hvad race hund det var.. Jeg sad og tænkte en blanding af noget chokoladelab og noget andet langhåret.. og så ser jeg at det er ægte cocker... FLOT... Sikke en dygtig cocker-ejer jeg er... :damn: Undskylder til jeres meget racetypiske, smuksak af en hvalp... Haha, jeg skal nok lade være med at nævne noget om det til Walter Men jeg er i hvert fald ikke hellig, er ikke selv verdensmester i racer - og slet ikke, når det er hvalpe, vi taler om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Haha, jeg skal nok lade være med at nævne noget om det til Walter Men jeg er i hvert fald ikke hellig, er ikke selv verdensmester i racer - og slet ikke, når det er hvalpe, vi taler om Hehe.. Jeg behøver ikke være indendørs verdensmester i hundehvalpe.. Men kruller sgu alligevel lidt tæer over, at jeg ikke engang kan genkende "min egen" race... :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Sikke en rigtig lille krøl-top:lun::lun: - super sød og dejlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Tillykke :hjerte:. Hvor er det sjovt De luxe fylder også 9 uger idag :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Arnold fylder også 9 uger idag!! :hjerte: tillykke tillykke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Arnold fylder også 9 uger idag!! :hjerte: tillykke tillykke! Tillykke med Arnold :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elkjær Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Til lykke Arnold og De Luxe, siger Walter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts