Hop til indhold

det er mig eller hunden


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Min blev alligevel til en "alt og intet"---:drille:

 

Men synes ikke VS gjorde noget i dag han ikke selv kunne have gjort...men det er nok bare mig...:mrgreen:

 

Det gjorde hun heller ikke, men han formåede åbenbart ikke selv at indse at hunde ikke er født med den basale træning, og at man åbenbart selv skal gøre noget.... De hunde lærte jo det hele indenfor ekstremt kort tid, så hvis han tidligere havde brugt lidt til på at træne, så var det aldrig kommet så vidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det gjorde hun heller ikke, men han formåede åbenbart ikke selv at indse at hunde ikke er født med den basale træning, og at man åbenbart selv skal gøre noget.... De hunde lærte jo det hele indenfor ekstremt kort tid, så hvis han tidligere havde brugt lidt til på at træne, så var det aldrig kommet så vidt...

 

 

Enig...meget lærenemme og kloge hunde...men nok bare en lidt for hurtigt opgivende ejer...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg forstod dog ikke, hvis hun siger hundene keder sig når de er alene, hvorfor nøjedes hun så med at hundesikre lejligheden i stedet for at give dem noget at aktivere sig med :vedikke:

 

Jeg tror ikke at hun nåede at komme omkring det hele, problemet var jo ikke at de ikke havde noget at lave imens de var alene hjemme, her skal de jo sove. Men fordi han ikke trænede med dem og brugte dem mentalt, så havde han to understimulerede hunde, og det resulterede så i, at når der ikke blev holdt øje med dem, så fandt de selv på noget at lave...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...