Gæst vibs Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Hej alle! Så er Aslan flyttet ind! Han er Eurasier, og den skønneste hund, der findes!!! Han mødte 10 af vores 15 katte i mandags, og syntes, at det var lidt rigeligt! Så han tissede på gulvtæppet i entre'en. Men siden da har han været renlig - synes, det er flot klaret af en 10 ugers hvalp Tirsdag starter vi på kursus på Amager - vil jo gerne have en super, vel- opdragen hund!!!:hjerte: Vi synes, det er fantastisk, at Aslan bare flytter ind i et hjem med katte-opdræt!!! Vi er heldige at have en indhegnet baghave, så Aslan kan bare gå ud når han " trænger "! I går fik han dog en forskrækkelse......han skvattede ned i have-bassin'et!! Det tog 5 håndklæder at få ham nogenlunde tør!!:stupid: Når min datter får lært mig at up-loade ( hedder det vist ) billeder, så skal I nok få masser af billeder af Aslan!! Knus fra Vibs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Tillykke med Aslan. Jeg glæder mig til at se billeder snart:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Tillykke med ham. Jeg glæder mig til at se billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alice Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Det med hvalpe og katte kender jeg godt. Da jeg for 4 år siden, til november fik min Steffi var hun jo også en lille hvalp, og dengang havde jeg 6 katte inde, i starten var hun lidt hård ved dem, men det fik de hurtigt lavet om på. I dag er det dejligt at det ikke er et problem at lufte hende udenfor når gården er fuld af katte, og det heller ikke er noget problem at der er katte i "sygeafdelingen", der lige nu rummer to ungekatte, nogle har været så venlig at smide af hos os, sammen med Killian, en vildkat vi troede var en dreng, "han" har fået 3 killinger, så jeg tror det er en pige. Flot klaret af den lille hvalp og tillykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts