Hop til indhold

Aslan, en hvalp i katteland

Gæst vibs
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Så er Aslan flyttet ind! :-D

Han er Eurasier, og den skønneste hund, der findes!!!

Han mødte 10 af vores 15 katte i mandags, og syntes, at det var lidt rigeligt! :rolleyes:

Så han tissede på gulvtæppet i entre'en. Men siden da har han været renlig - synes, det er flot klaret af en 10 ugers hvalp :-D

Tirsdag starter vi på kursus på Amager - vil jo gerne have en super, vel- opdragen hund!!!:hjerte:

Vi synes, det er fantastisk, at Aslan bare flytter ind i et hjem med katte-opdræt!!!:-D

Vi er heldige at have en indhegnet baghave, så Aslan kan bare gå ud når han " trænger "!

I går fik han dog en forskrækkelse......han skvattede ned i have-bassin'et!! Det tog 5 håndklæder at få ham nogenlunde tør!!:stupid:

Når min datter får lært mig at up-loade ( hedder det vist ) billeder, så skal I nok få masser af billeder af Aslan!!

Knus fra Vibs

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med hvalpe og katte kender jeg godt. Da jeg for 4 år siden, til november fik min Steffi var hun jo også en lille hvalp, og dengang havde jeg 6 katte inde, i starten var hun lidt hård ved dem, men det fik de hurtigt lavet om på.

I dag er det dejligt at det ikke er et problem at lufte hende udenfor når gården er fuld af katte, og det heller ikke er noget problem at der er katte i "sygeafdelingen", der lige nu rummer to ungekatte, nogle har været så venlig at smide af hos os, sammen med Killian, en vildkat vi troede var en dreng, "han" har fået 3 killinger, så jeg tror det er en pige. :mrgreen:

Flot klaret af den lille hvalp og tillykke med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites