Hop til indhold

Er så stolt af min lille pige

Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Var lige ved at blive hjemme fra træning i dag, fordi det stod ned i lårfede stråler og Kaia har ikke det der ligner underuld og hun kan slet, slet ikke lide regnvejr.

Men tænkte, at nu det var sidste gang til hvalpetræning, så skulle vi altså afsted.

Havde så ikke lige tænkt over at vi blev bedømt på hvad vi havde lært :stupid:

Nå, vi måtte jo tage det som det kom - Ved jo hun kan, men det kunne jo være rart at få det på skrift også.

Sørme om ikke min lille pige virkelig prøvede - Ved kontakt øvelserne fik hun vand fra min kasket i øjnene og sad bare og blinkede men prøvede ihærdigt at holde kontakten.

Lineføringen var ikke så god, men hun prøvede virkelig og senere da det regnede knap så meget, gik hun bare den fineste lineføring ever.

Hun fik da et 9 tal på trods af at det var lidt halvhjertet.

Fik pga. en misforståelse et ekstra indkald, der slet ikke var nødvendigt, så det trak ned til 9, på trods af en storspurtende Kaia, der "landede" pænt foran mig :klap:

Vi var så de allersidste til stå, sit og dæk og hun var gennemvåd og kold, men trods det, så lavede hun alle øvelser fint nok - Bare slet, slet ikke så godt som hun kan.

Så selvom vi langtfra fik ligeså gode "karakterer" som de andre hunde, der var mere ligeglade med regnen, så fik vi da 9 taller hele vejen undtagen dæk (adr... Våd mavse :mrgreen:) som ellers er en af de øvelser der normalt altid sidder der, og så i stå, fordi hun simpelthen ikke gad længere - Der fik vi 6 taller, så det er vel OK.

Synes bare hun er så fin og dygtig min lille pige - Havde ellers troet hun ville nægte at arbejde overhovedet, men hun prøvede alt hun kunne på trods af at hun frøs og var våd og mor havde glemt den bedste belønning - En gammel strømpe.

Og jeg ved jo hvor godt hun gør det når det ikke pis-regner og stormer, så den finde bedømmelse under de forhold synes jeg bare er fantastisk :5up:

Ihh... Måtte altså lige prale lidt :engel: Hun er bare go' min lille hund - Må få købt et dækken, så jeg ikke har vand som undskyldning næste gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sej :5up: tillykke med den fine karakter :-D

Vi har også været afsted til rally i pisregn! Og jeg er også stolt af mit tyndpelsede kræ, som intet underuld har, men som stadig arbejdede flot igennem på trods af lortevejret....

Vores træningsbane i DCH bliver til en stor mose når det regner så meget, så rigtigt mange af øvelserne gik hun i vand til knæene... men hun fortsatte! Mors super hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hun er dygtig :klap:

Luna er ikke hvalp længere, men derfor er jeg da stadig ret sikker på at hun enten havde ignoreret mig igennem hele seancen eller også havde hun stået og stirret bebrejdende på mig, man træner da ikke i regnvejr...

Så jeg kan søreme godt forstå at du er stolt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites