Hop til indhold

Ny "gammel" hund, samojede


Gæst samsonboa
 Share

Recommended Posts

Gæst samsonboa

Hej.

Lidt om os selv; Vi er en familie på 4, mikkel på 7 , Line på 12, jeg selv og min mand og ikke mindst Samson. Vi har haft Samson snart et år nu. overtog ham fra en anden famile som ikke hvade den tid en samojede hund ta´r.. Og det er vi jo egentlig meget meget glade for de ikke havde..:-D

 

"samse" er nu blevet 5 år gammel, og er simpelthen den dejligste hund. Stille og rolig indendøre, og en rigtig krudt-ugle udendørs. En gåtur i skoven på to timer,er ikke noget der gør ham synderlig træt, kun mig...Så nu øver vi i at cykle lidt osse, for motionens skyld, han må nemlig gerne tabe sig et par kilo. Det syntes han er vildt sjovt.

Han har knyttet sig meget til os, især til mig, men det er osse mest mig der går med ham, børster osv. Min mand kalder Samson for "skyggen" fordi han altid går i hælene på mig.

 

Lige for tiden ovevejer vi at få endnu en samojede, denne gang en hvalp, så vi også kan prøve helt fra start af, så er der selskab til Samson og flere gå-ture til mig..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...