Hop til indhold

FatBoy doggylounge - Welsh Corgi Cardigan


Gæst Breine84
 Share

Recommended Posts

Gæst Breine84

Hejsa,

 

Er der nogle Welsh Corgi Cardigan folk herinde, der kan hjælpe mig med størrelsen på en hundeseng? Vi har ikke selv en Corgi endnu, men det får vi forhåbentligt senere på året. I den forbindelse har jeg set mig lun på en Fatboy seng og de findes i henholdsvis størrelse 60x80 eller 80x120 - er 60x80 stor nok til en Corgi?

 

På forhånd mange tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Braarup

Hej

 

Vi har en Corgi Cardigan, og jeg har lige købt hundekurv til hende - Fandt en fantastisk billig ubrugt en på DBA - Den er ca. 60 X 80 cm i bunden (foroven på kurven er den så lidt større igen, da den jo går udaf)

 

(Jeg overvurderede hendes størrelse en smule;-)

 

- Tro mig, der kan ligge et par stykker af hendes slags i den, så jeg skal helt klart ud og købe en mindre, faktisk noget mindre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en 60x80 fatboy til Karla - som er noget mere langbenet end en corgi, men knap så lang i kroppen... tror sagtens en corgi kan bruge den størrelse...

 

MEN! Karla har aldrig nogensinde ønsket at ligge på den, med mindre der var noget henover den... Så hun har et lammeskind ovenpå den. Ellers bliver den ikke brugt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en 60x80 fatboy til Karla - som er noget mere langbenet end en corgi, men knap så lang i kroppen... tror sagtens en corgi kan bruge den størrelse...

 

MEN! Karla har aldrig nogensinde ønsket at ligge på den, med mindre der var noget henover den... Så hun har et lammeskind ovenpå den. Ellers bliver den ikke brugt.

 

Jeg købte også en til beaglerne - den store så. Men det er det samme. Der skulle ligge noget henover den for at de ville bruge den. Nu ligger den i kælderen, og når jeg får den vasket engang ryger den i campingvognen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, kan godt ske jeg bare skal finde en ganske almindelig hundeseng istedet - det er trods alt bedre at finde én hunden gider ligge i, selvom jeg synes at FatBoy'en er lidt fin :genert:

 

med et lammeskind på er den en af yndlingspladserne... men det er jo heller ikke gratis ;-) så det er mere end fat boy'en der skal investeres i... og hvis jeg flytter lammeskindet, så ligger hun der hvor det er :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, kan godt ske jeg bare skal finde en ganske almindelig hundeseng istedet - det er trods alt bedre at finde én hunden gider ligge i, selvom jeg synes at FatBoy'en er lidt fin :genert:

 

Det bedste ifølge mine hunde er en helt alm plastseng med en dyne i... Jeg har købt vattæppedyner, foldet dem midt på og bruger junior dynebetræk til dem. De foldes så en gang mere og lægges i plastsengen... Skal der hygges rigtigt kommer der også et lammeskind i :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...