Hop til indhold

Lille spørgsmål om alene hjemme


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Når vi skal gå og Motor skal være alene, så kan han se os udendørs mens vi går, indtil vi drejer om et hjørne. Jeg plejer at smide nogle godbidder, sige "bliv hjemme" og så spiser han dem mens jeg går - men er det okay at aflede ham med godbidder, jeg mener, er han mon så er helt bevidst om, at nu går jeg :genert: ?

Den ene gang så han nemlig overrasket ud, da jeg kom tilbage. Men det kan selvfølgelig bare være at han egentlig lå og sov..

 

Hvis jeg ikke smider dem, så sidder han og kigger efter mig et godt stykke tid, og så lægger han sig tilsidst (har stået gemt og holdt øje, der gik nok et kvarter før han lagde sig). Tænker lidt, at han vel ikke skal have for meget en jeg-skal-vente følelse mens han er alene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så kan du komme til herlev og slå videre der også :hmm:

 

Jeg har gjort sådan med Buster, med Misja og med Maxen.

 

Ind på sengen (min seng s'føli' :klap: ) og så lægger hun sig straks og venter på den lille håndfuld guffer - og så kan jeg da ellers både ryge og rejse for hendes skyld :lol:

 

Det er sådan at når jeg begynder at tage sko på stiller hun sig glad op og ser på og siger jeg JA! - ja så ved hun at hun skal med og så vælter hun huset af bare glæde....siger jeg Nej! så iler hun ind på min seng og venter på at få hendes guffer - fuldkommen ligeglad med mig :klap:

 

Hun får dem lige inden jeg går, mens jeg siger "bliv" - ikke fordi hun skal blive i sengen, men vist bare for at sige noget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det ikke er i orden, så må du sejle til Fyn og slå mig over fingrene :vedikke:

 

Ja så kan du komme til herlev og slå videre der også :hmm:

 

Det tror jeg at jeg vil gøre :mrgreen:

 

Blev bare i tvivl pludselig, sådan har vi også altid gjort hjemme, men der lukkede jeg ligesom en dør efter mig - det gør jeg ikke her :genert: Så mit alene-hjemme signal er åbenbart døren, men satser på at Motors er godbidderne på dækket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...