Hop til indhold

Karma igen igen ;-)


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det er fordi den ligger til venstre ;)

 

Der er to blå bjælker - det er den nedeste, og så helt til venstre.. den klikker du på og scroller heeeelt ned..

 

HAHA d'oh... Lidt højre/venstre forvirret er man vel altid :oops: Sry, til venstre selvfølgelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor ser man karma henne :confused: Jeg har ledt efter det længe rundt omkring, men jeg kan ikke lige finde det nogen steder?

Helt helt nede i det dybeste kontrolpanel :lol:

 

Det er ligesom på det der jubii, helt nede under alle de tråde du har været med i ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Perlen88

Okay, lad mig se om jeg har forstået det rigtigt: Inde i kontrolpanel, til venstre, helt nede i bunden skulle jeg kunne finde det? Eller..? For der kan jeg altså stadig ikke se noget :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, lad mig se om jeg har forstået det rigtigt: Inde i kontrolpanel, til venstre, helt nede i bunden skulle jeg kunne finde det? Eller..? For der kan jeg altså stadig ikke se noget :oops:

 

Kan du ikke definere HVAD det er du vil se, måske viser vi dig ikke det, du vil se? :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Perlen88
Måske forstår jeg ikke helt HVAD det er, du vil se?

Altså, jeg forstod på den her tråd at man kunne se et eller andet sted i kontrolpanelet, når man havde fået karma. Og så blev jeg jo nysgerrig :-D Kan bare ikke finde det. Jeg kan huske, at man i starten blev gjort opmærksom på at man havde fået noget, men det gør man åbenbart ikke mere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg forstod på den her tråd at man kunne se et eller andet sted i kontrolpanelet, når man havde fået karma. Og så blev jeg jo nysgerrig :-D Kan bare ikke finde det. Jeg kan huske, at man i starten blev gjort opmærksom på at man havde fået noget, men det gør man åbenbart ikke mere :-)

 

Klik på "dit kontrolpanel" øverst til venstre. Når den nye side åbner, går du helt ned i bunden. Så står det der :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg forstod på den her tråd at man kunne se et eller andet sted i kontrolpanelet, når man havde fået karma. Og så blev jeg jo nysgerrig :-D Kan bare ikke finde det. Jeg kan huske, at man i starten blev gjort opmærksom på at man havde fået noget, men det gør man åbenbart ikke mere :-)

 

Jeg får i hvert fald ikke nogen besked, når jeg har fået karma. Men det er ikke til venstre i kontrolpanelet, men i "midten" så at sige. Det er inde i selve kontrolpanelet, og ikke en undermenu. Du skal måske scrolle lidt ned, og så står der "Seneste karma modtaget", og hvem/hvornår/ hvilken tråd, og en lille besked. Ellers kan du jo se hvor meget karma du har ved siden af dit brugernavn når du har skrevet et indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så tror jeg aldrig jeg har fået noget - jeg kan i hvert ikke finde det :lol: Men pyt, jeg finder nok ud af det engang. Mange tak for hjælpen allesammen :-D

Prøv at kig igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
:lol: Mange tak, anne-marie. Så fandt jeg ud af det :-D Tror da pokker jeg ikke kunne se det så :roll:

 

Men mange tak :-)

 

Nu fik du da en spandfuld, det giver lidt mere end inde på jubii :lol:

 

Havde du ikke karma inde på det gamle hundeforum?

 

Måske admin har glemt at give dig dem med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Perlen88
Nu fik du da en spandfuld, det giver lidt mere end inde på jubii :lol:

 

Havde du ikke karma inde på det gamle hundeforum?

 

Måske admin har glemt at give dig dem med?

Ja, det kunne jeg se. Jeg tror kun jeg havde ti før :lol: Det skal da nok blive til en del :-)

 

Joooh, jeg mener da du gad mig noget, da jeg oprettede en bruger herinde. Så det må jo være gået tabt undervejs. :-) Men det er jo også tanken, der tæller :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...