Hop til indhold

Karma igen igen ;-)


Nollike
 Share

Recommended Posts

Dette er nok mest et spørgsmål til Admin:

 

Kan man ikke få en besked oppe hvor der står "private beskeder" om at man har fået karma? Jeg glemmer ofte at gå ind og se om der skulle være kommet noget og så ligger der nogle "gamle" karma'er som jeg så af gode grunde ikke har fået sagt tak for eller noget :cry: Jeg synes at det kunne være dejligt hvis man blev adviseret om at man havde fået karma :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Man kan også gøre sig det til vane at bruge kontrolpanelet som et tjek på om man har svaret på de tråde man selv har været i, og til at se nye pmer m.m..

 

Så er det let lige at gå helt ned og lige kigge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også gøre sig det til vane at bruge kontrolpanelet som et tjek på om man har svaret på de tråde man selv har været i, og til at se nye pmer m.m..

 

Så er det let lige at gå helt ned og lige kigge :-)

 

Tja, men vi er nogle der ikke er så gode til det:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også gøre sig det til vane at bruge kontrolpanelet som et tjek på om man har svaret på de tråde man selv har været i, og til at se nye pmer m.m..

 

Så er det let lige at gå helt ned og lige kigge :-)

 

Det kan du selvfølgelig have ret i :-D Sådan har jeg ikke brugt det, for jeg får besked på min mail om at der er nye indlæg (+ at jeg er rigtig glad for den der "dagens indlæg"-funktion, så jeg har ikke haft behov for at bruge min kontrolpanel-funktion, men du har selvfølgelig ret i at det er en mulighed. Men jeg synes nu stadig at det ville være en rar funktion at få, at det står oppe sammen med PM'erne :-D Så kan man også se når/hvis de dukker op hen af vejen mens man er på ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig sådan en funktion. Det er ærgerligt at opdage så sent at det virker som om man ikke er glad for det :oops:

 

Jeg takker ikke for karma og jeg forventer bestemt heller ikke tak for karma :-D

 

Det er jo noget man giver fordi man synes om det skrevne eller debattørens adfærd :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det kan du selvfølgelig have ret i :-D Sådan har jeg ikke brugt det, for jeg får besked på min mail om at der er nye indlæg (+ at jeg er rigtig glad for den der "dagens indlæg"-funktion, så jeg har ikke haft behov for at bruge min kontrolpanel-funktion, men du har selvfølgelig ret i at det er en mulighed. Men jeg synes nu stadig at det ville være en rar funktion at få, at det står oppe sammen med PM'erne :-D Så kan man også se når/hvis de dukker op hen af vejen mens man er på ;-)

 

Jo, jeg kan godt se det, dog har vi også tallene på karmapoint i vores indlæg og se på, og vi kan se det ændre sig :-D

 

Så på den måde bliver vi allerede fortalt at der er sket noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ok, tallene har jeg så bare SLET ikke styr på, så meget går jeg ikke op i det :lol:

Det er sjovt ikke, for jeg synes ikke det er så vigtigt at der behøver være en ''hallo du har fået karma'' ting :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke jeg vidste at der er et sted hvor man kan se hvorfor man har fået karma :oops: eller jeg har i hvert fald ikke rigtig tænkt over det. Jeg kan godt se at det kunne væer en pænt træk at sige tak til dem man har fået karma fra så det må jeg så gøre nu.

 

tusind tak til dem der har givet mig karma gennem tiden, i ved selv hvem i er :-D

 

Jeg tror jeg er bedre til at rose/ give karma til andre end jeg er til at opdage at folk giver karma til mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slet ikke overvejet at sige tak for karma - og jeg undrer mig heller ikke over, at dem jeg karma'er ikke takker mig ... Det er bestemt ikke et udtryk for, at jeg ikke er glad for det karma jeg får ... Det er bare fordi jeg overhovedet ikke tænker på, at det kunne være noget man gjrode :mrgreen:

 

Men tak for karma jer der har givet mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvornår var det lige man brugte karma?

 

Samme som tak? Når man får råd eller syntes et indlæg var super?

 

Måske admin kunne lave en låst tråd, hvor alting står beskrevet?

Bare hvis denne havde tid til det en dag?

 

Det ville være super lækkert :engel:

 

Jeg tror folk giver karma for mange ting.

jeg giver god karma hvis jeg syntes nogen trænger til lidt positivt input eller hvis nogen har taklet en situation rigtig godt. Eller hvis det ellers falder mig for, hvis jeg bliver glad over det de har skrevet (også nogen gange hvis folk har lavet en stavefejl eller noget som bar er al for sjov :oops:)

 

Tak giver jeg hvis folk har skrevet noget som virkelig rammer hovedet på sømmet. Som svar på mine spørgsmål eller hvis folk har skrevet noget jeg selv ville skrive :-D

 

Tror det er vigtigt at huske at karma og tak er lidt for sjov så man skal ikke lægge mere i det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...