Hop til indhold

Ozzie har dårlig mave.


Gæst DixZie
 Share

Recommended Posts

Det slimer når han laver stort, men det er ikke vand der kommer ud, men ret tyndt, han piver lidt for opmærksomhed, men ellers er han sig selv.

 

Sover måske lidt mere, synes det er lidt svært og finde ud af da han godt kan sove mere eller mindre nogle dage.

 

Nu har vi været ved dr. dyr og hente en ormekur håber det hjælper ellers skal jeg kigge på hans fodre.

 

Virker det ikke så er det afsted til dr. dyr igen.

 

Stakkels Ozzie min dejlige nusse røv. :-D

 

Men hold da op han er bare super, han vækker os om natten når han skal ud, han har været rigtig god til at være renlig, han har været renlig siden han var 3 måneder :5up:

 

Det er vi så rigtigte glade for nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det er ganske normalt:5up:.

 

Hvis han har dårlig mave, ville jeg give ham skånekost i nogle dage, indtil du kan se, at afføringen er normal igen, og så langsomt starte op hans foder igen. Vi fik for noget tid siden en liste over skånekost til hunden, og den bruger vi, når Hayly en gang imellem får dårlig mave - hjælper!:-D

 

God bedring med den lille vovse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.

Bella har også haft flere ture med mave i sin hvalpetid.

Dyrlægen siger, at det er fordi immunforsvaret ikke er fuldt udviklet før de er ca. et år.

Jeg har givet Bella skånekost, første gang udkogte ris og kogt kylling, anden gang fik hun det fra dyrlægen, da det er lidt nemmere.

Derud over fik hun en pasta med mælkesyrebakterier, som man kan købe hos dyrhandler og dyrlæge, kan ikke lige huske navnet...

 

Der gik næsten en uge, før hendes afføring var helt normalt igen.

 

God Bedring med ham:-D

 

Zoolac, hedder det...

Redigeret af Malene v.
Zoolac
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...