Gæst Betina Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Hej Alle Vi har været voldsomt plaget i sensommeren af lopper er det generalt at der er flere lopper i år, end ellers, eller har vi bare være vild uheldige. Jeg har måtte ty til Sebacil får at få bugt med dem, vi har prøvet ALT incl. midler fra dyrlægen. Vores tæve har tabt sig 5 kg og vejer nu kun 20 kg. hvilket er MEGET for lidt. Dette udelukkende pga. gener fra lopperne. øv øv Mvh Betina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Hej Alle Vi har været voldsomt plaget i sensommeren af lopper er det generalt at der er flere lopper i år, end ellers, eller har vi bare være vild uheldige. Jeg har måtte ty til Sebacil får at få bugt med dem, vi har prøvet ALT incl. midler fra dyrlægen. Vores tæve har tabt sig 5 kg og vejer nu kun 20 kg. hvilket er MEGET for lidt. Dette udelukkende pga. gener fra lopperne. øv øv Mvh Betina Vi har også haft lopper i år - for første gang nogensinde. Det har været et kæmpe projekt at slippe af med dem og har krævet kombinationer er flere forskellige midler. Det lyder godt nok som om din hund har været plaget, siden hun har tabt sig så meget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Vi har også haft lopper for første gange - heldigvis i minimalt antal, og håber vi har fået slået det ned... Tilgengæld ikke så frygtelig mange flåter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Vi har også haft lopper for første gange - heldigvis i minimalt antal, og håber vi har fået slået det ned... Tilgengæld ikke så frygtelig mange flåter Nej, vi har faktisk heller ikke haft ret mange flåter. Tror samlet jeg har hevet 4 af hundene - det er jo ret overkommeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Nej, vi har faktisk heller ikke haft ret mange flåter. Tror samlet jeg har hevet 4 af hundene - det er jo ret overkommeligt! Det er samme antal her, og kun på den ene hund.. Den anden er gået fri, tilgengæld viste hun tegn på at være blevet bidt af lopper.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Lua har haft rigtigt mange tæger/flåter i år:shock: Men ingen lopper.. Det har vi stadig til gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts