Hop til indhold

Blandingshund søger nyt hjem


Gæst Frigga
 Share

Recommended Posts

Gæst Trine199

Synd at Laki ikke fungerede som "ene-barn", men dejligt at høre at I har fundet et godt, nyt hjem til ham ;-)

 

Og så vil jeg da gerne lige tilføje, at I lyder som om I simpelthen har prøvet at gøre det helt rigtige for lille Laki og virkelig har bekymret jer om ham....så hav ingen dårlig samvittighed.

I har givet ham et nyt, godt hjem - mere kan I næsten ikke gøre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia

Sender en masse varme tanker... Det må bare ikke være nemt på nogen måde.

 

Håber at han kommer til at stortrives i hans nye familie! Det lyder til at I har gjort et kæmpe stykke arbejde for ham..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja altså, jeg synes også det er stort af jer at i har valgt det her! Det er IKKE nemt at sige farvel til sin hund, om det så er den blå sprøjte eller et andet hjem. Håber i snart får en god følelse i maven, har virkelig tænkt meget på jer :ae:

 

Måske i en skønne dag tør prøve igen, det ønsker jeg for jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det glæder mig at Laki forhåbentlig endelig har fundet hans for evige hjem.

Det er ikke dig, Marie. Jeg forstår ikke at du reagerer sådan, for du kunne jo bare have ringet til mig, hvis du troede det var dig. Jeg har jo netop holdt dig opdateret, da jeg ved hvor meget Laki også har betydet for dig. Men jeg synes vi skal tage den her privat, for du har helt misforstået mit indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver lige nødt til at knytte et par ord hertil.. Jeg synes, at man måske lige skulle tjekke om ordene var myntet på én og lige undersøge sagen, før man skriver sådan et langt indlæg.. Jeg tror, at Frigga og co., har rigeligt at tænke på i disse dage og synes det er en skam at sådan noget her, kommer oveni.. Det gør da bestemt ikke situationen lettere og ville nok være mere passende at sende privat...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uf den her tråd fortjener altså ikke alt den forvirring. Maria, det var nu heller ikke mit indtryk at det handlede om dig. Altså, så tror jeg i hvert fald ikke at det ville være blevet skrevet på den måde og i en offentlig tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...