Hop til indhold

Blandingshund søger nyt hjem


Gæst Frigga
 Share

Recommended Posts

Dejlige Laki søger ikke længere nyt hjem - for han bliver hos os :klap:

 

Men tak til alle jer, der viste jeres støtte i tråden på et tidspunkt, hvor der ikke var andet end ondt i maven, tårer og frustration.

 

P1070286-1.jpg

30572d1280677241-august-hunde-2010-rimg0005-2.jpg

P1070600.jpg

30571d1280677241-august-hunde-2010

P10706081.jpg

P1070603.jpg

Redigeret af Frigga
Bliver hvor han er
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Trine199

Nårh, hvor er lille Laki bare nuser :lun:

Hvis jeg ikke lige tilfældigvis havde en omplaceringshund i forvejen på 1½ år, og ikke kun boede i en lejlighed - tjaeh, så kunne du nemt have overtalt mig, for han er ski godt nok kær...:hjerte:

 

Håber inderligt I finder et godt hjem til Laki og da helst i Odense, så vi måske stadig får mulighed for at se ham?

Kan jo se, at han allerede har truffet både Skipper og Duffy ;-)

 

Held og lykke....håber Laki får en dejlig fremtid i et nyt hjem sammen med en anden dejlig hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååårh hvor er han nuser :klap:

 

Vi har godt nok lige haft debatten om hvorvidt Barney skal have en legekammerat, men vi er ikke nået til en endelig beslutning om hvorvidt det er realistisk for os.. Men måske vender vi tilbage en af dagene hvis vi kommer frem til noget godt, for jeg har altså en eller anden indre lyst og trang til at vi skal have en vap mere, og vil så gerne gøre en god gerning samtidig :lun:

 

Iiiih altså.... Kunne det dog ikke bare være en KÆMPEHUND så jeg slap for overhovedet at overveje det:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvor fedt :banan: Jeg tænkte lige på jer forleden, men fik ikke lige skrevet og spurgt.

 

Går det bedre m/hans alene-hjemme-problem (hvis jeg husker rigtigt?)?

JA! Han har ikke nogen problemer overhovedet mere :banan:Lige pludselig ud af intet så begyndte træningen at virke. Rigtig dejligt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaaaaaaaaaaahhhh :banan: Det er jeg helt lettet over at læse..

 

Hvad har gjort forskellen?

 

Min teori er at Laki har hørt et rygte om at vi overvejede om skipper skulle have ham som kæledyr :hmm:så ville han trods alt hellere være alene hjemme :lol:

 

Ej undskyld Frigga det skyldes vist en masse hårdt arbejde fra jeres side :klap:og jeg er så glad på jeres vegne! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...